Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 51
You need to log in to create posts and topics.

Något konstigt tycker jag också då det inte syns något aktuellt mål.
Jag har promenerat i dag 30 min. Vackert med sol och lite rimfrost på marken. (H:)

Minnet kan inte alltid vara på topp! Målet finns där nu!

Hur går det för er alla? Jag har ca 1 timme kvar på mitt veckomål och det ska jag nog klara utan problem. Nu måste vi peppa oss själva nu när julen är här : ) annars kommer det bli massor med mat och ingen rörelse överhuvudtaget... : ( Kom igen nu!!! 😀

jag har kommit upp i 198 minuter av mina 300! Så jag bör ju klara det - har ung. 2 h friskisträning kvar och jag planerar ju att röra på mig lite under julen även om det är stängt. Har ännu inte funderat ut exakt vad jag ska göra däremot... Känner mig lit

Nu har jag lite drygt 50 minuter kvar! De tar jag imorgon! Hur går det för resten av er? Kommer ni att hinna med någon motion i helgen?

Vi får se hur det går! Igår så påbörjade jag i alla fall sjukgymnastiken för veckan. Jag ska försöka så att jag i alla fall får gjort alla övingar två gånger denna veckan och så ska jag cyckla till jobb idag och imorgon. Men vem vet det kan kanske bli tid

Jag har just kommit hem efter ett härligt puls-pass på F&S och har just kommit upp i 640 min!!! MÅL- Yeah (V) Nu har dom stängt t o m annandagen så det får bli promenader och yoga under juldagarna. Det går säkert att klämma in nån halvtimme här och där

Vad skönt att du nåt ditt mål nu innan julen!! Vår första i mål denna veckan!

Och nu har jag oxå nått mitt mål 😀

Duktigt! Ska passa på att önska er alla en god jul. Nu börjar nämligen den tiden för mig när man åker runt och träffar en massa människor och jag vet inte riktigt hur mycket jag kommer att sitta här. Men ha en trevlig jul allihopa!