Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 51
You need to log in to create posts and topics.

God jul på er alla!

Nu kom jag in i mål också =)

God Jul på er allihopa! (H:) Hoppas ni får en riktigt skön ledighet!

Kommer inte fixa mitt mål denna vecka. Har grymt ont i halsen. 🙁 Hade ont redan igår och ridningen gjorde nog inte saken bättre. SÅ ja tänkte kurrera mig lite granna. Hoppas någon har lite bonus minuter över till mig.

Det har vi. Ta det lugnt och ta hand om halsen så ska du se att du snart kan sätta fart igen 🙂

Ja, visst finns det lite bonusminuter över till dig =) Jag är rädd att jag också håller på att få någonting. Det känns liksom i halsen men jag tror faktiskt att det är en förkylningsblåsa, och då är ju allt okej.

Krya på dig!

Skönt väder! Tog en tur med stavarna och ett par kilomete på motions Cyckeln. God Jul Allihop

Nu är jag klar och hela nio minuter till stackars sjuka Anna-Karin!

Krya på dig Anna-Karin och god jul på er allihopa!

Jag jobbar på de.. har inte lika ont nu i halsen som imorsse, så ja hoppas de försvinner fort. Ha en trevlig julafton imorrn nu. Ät inte upp all mat själv imorrn, utan dela med er.

Jag kommer tyvärr inte att klara mitt mål denna vecka. Har fått "hopparknä", alltså inflammation eller bristning i knäsenan. 🙁 Har fått ta det väldigt lungt med träningen några dagar nu. Blev väldigt deppig först, typiskt att det ska bli så här när man