Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 52
You need to log in to create posts and topics.

Nu har jag klarat mitt mål med hela två minuter att ge bort till någon behövande! =P Måste säga att det var grymt jobbigt idag så jag känner mig supernöjd..

Jag har kommit upp i mitt vecko mål 🙂 Tjohoooo.. Gott nytt år allihopa!!!

Jag har klarat målet för denna veckan! Med än så länge 25 minuters marginal!

Jag har också nått mitt mål på 240 minuter (med 5 minuter +) och ändå återstår denna dag. Det här var kul 🙂

Gott Nytt År!
/Lie

Grattis till ditt första nådda mål!!

Här blir det nog lite svårare med målet. Efter dagens promenader kommer jag nog ha ca 1 timme kvar. Så jag är glad att vårat veckomål är uppnått iaf 🙂
Friskis var stängt den här veckan och ridningen börjar inte förrän om drygt en vecka men nästa veckas

Ja, men det är veckan mellan jul och nyår, jag är förvånad över att så många klarade sitt mål så tidigt faktiskt. Du får ta nya tag nästa år! Du ska ha kvar hunden ett tag till va?

Ja iaf nästa vecka. Sen åker han tillbaka ett tag men det är möjligt att han kommer hit igen i februari. Jag, min syster och min mamma har lite delad vårdnad om honom för mammas andra hund tycker inte att han är så värst kul så han får lite semester då oc

Stackars hund =( Men det är ju tur att han får vara hos dig lite då. Och du mår bra av det också så det är ju ännu bättre!

Japp 🙂 Men när han åker får jag nog minska veckomålet lite för det blir nog inte lika mycket promenader då... 🙁