Quote from Mikaela Hedberg Andersson on 31 December 2006, 12:10Nu har jag nått mitt mål! 🙂
Nu har jag nått mitt mål! 🙂
Quote from mårten jansson on 31 December 2006, 12:54Jaha, då saknar vi bara besked från Ritamaria om hur det går för henne. Nu ska jag gå och förbereda lite för kvällen också tänkte jag faktiskt köra ett till av mina hemma-styrkepass. Imorgon blir det vilodag =)
Jaha, då saknar vi bara besked från Ritamaria om hur det går för henne. Nu ska jag gå och förbereda lite för kvällen också tänkte jag faktiskt köra ett till av mina hemma-styrkepass. Imorgon blir det vilodag =)
Quote from Funbeat user on 31 December 2006, 13:56Enligt hennes kalender är det 90min 😉
Enligt hennes kalender är det 90min 😉
Quote from mårten jansson on 31 December 2006, 14:10då är det 60 min kvar ja som hon sa innan... Då är det väl bara att vänta 😉
då är det 60 min kvar ja som hon sa innan... Då är det väl bara att vänta 😉
Quote from Morgan Sundén on 1 January 2007, 21:10Det blev 285 minuter för mig denna vecka. (H:)
Det blev 285 minuter för mig denna vecka. (H:)
Quote from Benny Nilsson on 2 January 2007, 10:00Jodå, det gick bra också vecka 52. Målet uppnått!
😀
Jodå, det gick bra också vecka 52. Målet uppnått!
😀
Quote from mårten jansson on 2 January 2007, 10:17Där är du ju! Och ny bild har du skaffat också ser jag =) Vad bra att det gick bra även för dig!
Där är du ju! Och ny bild har du skaffat också ser jag =) Vad bra att det gick bra även för dig!