Quote from Funbeat user on 5 February 2007, 17:58Denize, kan du ändra mittt mål till 300?
Denize, kan du ändra mittt mål till 300?
Quote from Funbeat user on 5 February 2007, 18:3525% Elin 😉
25% Elin 😉
Quote from mårten jansson on 5 February 2007, 18:37Jag kommer att ligga på 30% när jag varit på mitt ki box pass 😉 Vilket börjar om 50 minuter så jag tror det är dags att byta om! Man bör vara där i god tid på pass man bokat nämligen...
Jag kommer att ligga på 30% när jag varit på mitt ki box pass 😉 Vilket börjar om 50 minuter så jag tror det är dags att byta om! Man bör vara där i god tid på pass man bokat nämligen...
Quote from Funbeat user on 5 February 2007, 18:39Säg den glädje som varar .....längre än 2 minuter! 😀
Säg den glädje som varar .....längre än 2 minuter! 😀
Quote from mårten jansson on 5 February 2007, 18:56Hahha! Men å andra sidan så vet jag att du är en riktigt kämpe så det skulle inte förvåna mig om du tog dom 3 % medan jag är på träningen!!
Hahha! Men å andra sidan så vet jag att du är en riktigt kämpe så det skulle inte förvåna mig om du tog dom 3 % medan jag är på träningen!!
Quote from Benny Nilsson on 5 February 2007, 18:57Min vecka började bra, gick på ishal väg i snålblåst 75 min!
Pepp till er alla! 🙂
Min vecka började bra, gick på ishal väg i snålblåst 75 min!
Pepp till er alla! 🙂
Quote from Funbeat user on 5 February 2007, 20:2527%! Promenad till gympan, gympapass + stretching 🙂
Alldeles lagomt, nu ska jag naffsa i mig en banan, avnjuta en knäckemacka med tonfiskröra och kokt ägg 🙂
27%! Promenad till gympan, gympapass + stretching 🙂
Alldeles lagomt, nu ska jag naffsa i mig en banan, avnjuta en knäckemacka med tonfiskröra och kokt ägg 🙂
Quote from Funbeat user on 5 February 2007, 20:30Duktiga ni är! Jag håller mig på mina 250 trots att det gick så bra förra veckan. har mycket plugg att göra plus att jag jobbar hela helgen.
Duktiga ni är! Jag håller mig på mina 250 trots att det gick så bra förra veckan. har mycket plugg att göra plus att jag jobbar hela helgen.
Quote from Bjarne Lewin on 5 February 2007, 20:42Jösses vad ni motionerar... en annan har nöjt sig med 3 minter balansplatta... får se 1.5% ...
Å andra sidan så hade jag säkert kunnat regga åtminstone en kvarts flytthjälp om jag hade gitigt ta tiden, det kändes inte lönt.Denise är verkligen jättedukti
Jösses vad ni motionerar... en annan har nöjt sig med 3 minter balansplatta... får se 1.5% ...
Å andra sidan så hade jag säkert kunnat regga åtminstone en kvarts flytthjälp om jag hade gitigt ta tiden, det kändes inte lönt.
Denise är verkligen jättedukti
Quote from Funbeat user on 5 February 2007, 21:01SÅ! 33%......näe.....
"Nu ljög jag igen" som Pippi skulle ha sagt 😉
SÅ! 33%......näe.....
"Nu ljög jag igen" som Pippi skulle ha sagt 😉