Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 7
You need to log in to create posts and topics.

Anna-Karin: 120 🙂
Annika: 300 🙂
Annkie: Bortrest!
Denize: 300 🙂
Elin 550 🙂

Eva: 700 🙂
Evely: 225 🙂
Jennie K: Bortrest!
Jennie P: 300 🙂
Jessica: Sjuk!

Johanna: 650 🙂
Jutta: 400
Lotta: 400 🙂
Lie: 100 🙂
Magnus 200 🙂

Maria L: 180
Mari

Jag måste nog hoppa över denna vecka, har en känsla av att det kommer ta en vecka innan jag återhämtat mig från 3 mil skidor på lördag...

Antagligen klokt, Maria!

Och jag tror att 600 är mitt ultimata antal minuter - rätt bra med träning OCH ändå se till att få vila! Jag har nog försummat det sista lite......

Sänker du, Denize?

Självklart sänker jag. Det är delvis därför jag inte vågar öka mitt mål. Jag vill att det ska finnas utrymme för mig att vila när jag behöver det, även de veckor då jag inte har en enda föreläsning och alltså inte får någon vardagsmotion. Jag vill inte ha

Lånar Denizes motto: "Jag kan, jag vill, jag ska. "
Det blir vecka 7s motto. Eller ja från torsdag(idag) vecka 6 får de bli.. Blir hysterisk på mig själv. Men det är inte lätt när man inte mår bra och helst inte vill kliva ur sängen, och då samtidigt job

Jag har alltid tyckt att motton är lite "töntigt", men någonstans under viktminskningen började jag säga "jag vill, jag kan, jag ska" lite då och då till mig själv... så jag insåg att det ju faktiskt VAR mitt motto.. =)

Denize, Mitt mål skall fortfarande vara 180 minuter. 🙂 Jag har inte bett om höjning, kan det vara någon av de andra Mariaorna?

Jag satsar på 100 minuter vecka 7.
Jag är fortfarande krasslig, men det borde jag orka.

Lie

Jag har ingen aning om när ditt mål blivit ändrat. Men den som ville ha 300 minuter och som inte fick det och specielt om den personen heter Mari* så hamnade det på fel ställe.. så då får ni helt enkelt säga till igen! Förvirrande när vi är så många. FIck

Vill någon ändra sitt mål så kanske de kan skriva till dig privat också, eller nåt åt det hållet?
Har lånat en kompis stegräknare. Ska bli intressant att se hur mycket jag rör på mig 🙂
Jag skullle skriva nåt viktigt, men jag glömde vad Doh!