Quote from mårten jansson on 11 February 2007, 17:44Ja, det är också en idé... Jag kan tänka på det lite till men det system vi har nu känns ju lite ofunktionellt när vi är så många..
Ja, det är också en idé... Jag kan tänka på det lite till men det system vi har nu känns ju lite ofunktionellt när vi är så många..
Quote from Funbeat user on 11 February 2007, 18:04Ska man prova att baka det nya brödet idag, eller i morrn bitti? 😀
Ska man prova att baka det nya brödet idag, eller i morrn bitti? 😀
Quote from mårten jansson on 11 February 2007, 19:43Genast för jag vill veta hur det blev 😉
Genast för jag vill veta hur det blev 😉
Quote from Funbeat user on 11 February 2007, 19:58Vad är det för bröd om man får fråga?
Vad är det för bröd om man får fråga?
Quote from Funbeat user on 11 February 2007, 20:13för att inte förvirra mer är det nog bäst att håll mig till samma mål. 😉 Du slipper alltså ändra något på mig Denize
för att inte förvirra mer är det nog bäst att håll mig till samma mål. 😉 Du slipper alltså ändra något på mig Denize
Quote from mårten jansson on 11 February 2007, 20:25Phew...!
Phew...!
Quote from Funbeat user on 11 February 2007, 20:31🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 11 February 2007, 21:35Det är ett bröd från Du är vad du äter, "Annas nyttiga bröd" ... 🙂
http://menumo.se/recept/185/annas-nyttiga-brod-dinkelmjol-grahamsmjol
smakade av det igår och det var riktigt gott.
Har inte lyckats tillaga det nu, blir nog i morrn, så får jag färskt b
Det är ett bröd från Du är vad du äter, "Annas nyttiga bröd" ... 🙂
http://menumo.se/recept/185/annas-nyttiga-brod-dinkelmjol-grahamsmjol
smakade av det igår och det var riktigt gott.
Har inte lyckats tillaga det nu, blir nog i morrn, så får jag färskt b
Quote from Funbeat user on 12 February 2007, 08:25Jag älskar hembakt bröd, men fy för att baka det! Står inte ut om det fastnar deg på händerna då blir jag helt hysterisk... 😉
Jag älskar hembakt bröd, men fy för att baka det! Står inte ut om det fastnar deg på händerna då blir jag helt hysterisk... 😉
Quote from mårten jansson on 12 February 2007, 09:27Isf borde du prova ett bröd på bikarbonat, som tex de Marie postade 😉 De behöver inte knådas utan du kan bara röra ihop det med tex en trägaffel..
Isf borde du prova ett bröd på bikarbonat, som tex de Marie postade 😉 De behöver inte knådas utan du kan bara röra ihop det med tex en trägaffel..