Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 7
You need to log in to create posts and topics.

Det låter mycket mer som min melodi. Bara röra ihop och grädda! Försöker komma nånstans med min hemtenta, går segt. Hatar att försöka beskriva och diskutera begrepp. Vill bara gå och träna istället, mycket skojsigare. Nu ska jag gå och köpa lite frukt!

Usch ja, jag försöker komma någonstans på vår uppsats... Och det känns precis lika hemskt och jag är ju sjuk så jag kan inte ens träna =(

Siktar på 200 denna veckan med och nu skall jag oxå klara det

Det tycker jag att du ska! Men det är inte alltid lätt, ibland behöver man misslyckas några veckor först för att sedan ge sig f*n på att man ska klara det! Lycka till!

Den enda motion jag fått idag är den när jag vankat som en anka till jobbet, på jobbet och hem från jobbet. Ont? Jag. Inte alls..

Jag har haft stegräknare på mig idag, hittills (från 11.30) har jag fått ihop 12000 steg.. >_< Nu vet jag inte om den räknar rätt hela tiden, men det har varit väldigt rörligt på jobbet idag.

Den enda motion jag fått är att gå fram och tbx mellan sovrum, toalett och kök så jämfört med det är ankgång till jobbet alldeles utmärkt 😉

Verkar vara många som är lite krassliga...
Jag har också blivit sjuk, har ont i kroppen och huvudet och mina körtlar har svullnat så mkt så att jag tror att de ska "ploppa" ur skinnet på mig. (t-) Så denna veckan blir det tilla att ta det lugnt...får se o

Okej, säg till om jag ska sänka målet.. Men det är fortfarande "sjuk-tid" så det är inte konstigt att vi blir sjuka..

Jag hoppas på att vara frisk och kry hela veckan. Därför fortsätter jag med mina 500 minuter.... Det ska gå!!