Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 8 - för oss pratglada 😉
You need to log in to create posts and topics.

Jo jag tror faktiskt att en siffra till skulle kunna vara intressant "överskott eller underskott av minuter jämfört med gruppens mål"/"totala antalet individer".

En komplicerad ide kanske och kanske är det bara jag som skulle tycka att det är intressant

Nej, det är nog intressant, tycker jag!

Denize: Tycker det låter jättebra med en statistiktråd, skulle vara lite intressant! Ta gärna med det som Evely föreslog också!

Har precis kommit hem från min träning nu, spinning och core som jag toppade med 3,1 km på löpbandet också. Så var den träningsveckan slut...830 minuter lyckades jag skrapa ihop. Borde väl antagligen höja mitt mål då, fast jag vet inte... Kanske istället

okej, ni som sa att man får träningsvärk av skivstång har så rätt. Är nyss hemkommen från passet och kan knappt röra mig.
Trots att jag bara hade 2.5 kg/sida under hela passet 😛

Jag tror vi är många som gör det.. Men jag tycker fortfarande att det viktiga är att man når målet. Och jag tror precis som du att du borde öva på dina vilodagar 😉

aj då sabbar vi statistiken när vi tränar mer minuter än målet???
Jag vill ha med mina raska promenader till jobbet för min egen skull.Vågar inte sätta målet alltför skyhögt tänk om latmasken sätter åt mig. Vad vill du helst att jag gör Denize sätter högt

Marie A: Åh vad söta de är!!!!!! Hur gammal är labben??

Nej, ni sabbar inte statistiken. Era mål är ju med och det ni gör extra gör gruppen extra!!

Det känns gött att veta(H)