Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 8 - för oss pratglada 😉
You need to log in to create posts and topics.

Jag ska på kijympa för första gången ikväll. Ska bli kul att testa något nytt. Är det någon som vet om det är mycket hårdare än medelpassen? Fast iofs så är ju våra medelpass allt från basnivå till intensiv. Det beror på instruktören. Förra gången körde h

Vi har inte Ki jympa här... Så jag vet inte. Skulle gissa på att det är medelgympa med lite meditationssaker i... Men som du sa: det beror nog på ledaren hur hårt det är..

Ki-jympa tycker jag är jätteroligt!
Det är lite blandning av medel, qi-gong och rätt mycket boxning. Som Ki-box utan handskar och mitsar ungefär.
Det är ungefär lika jobbigt som medel men det varierar ju lite som du säger mellan olika ledare.
Själv får j

Jo, jag gillar lite tuffheten i ki-boxen 😉 Men jag skulle gärna vilja ha ki jympan... det är mycket jag skulle vilja ha iofs men jag tror att det kommer.
Friskis fick ju sitt stora hus här i lund i höstas, innan dess fanns de bara i olika lokaler runt om

Nu känns det bra igen. Jag har börjat veckan med en 45 minuters stavgång och avslutade sedan promenaden med 45 minuter styrka för mage och rygg. Nu är jag på G igen. 😀

Har motionerat 118 min idag. 🙂 Alldeles lagom tycker jag. Fast vi ska gå och ta en promenad nu också med vovven, så då blir det lite mer. 🙂
Bra start på veckan. 🙂

Det har var det tyngsta kiboxpasset någonsin! Jag tror nästan att jag slutar skaka nu! Det är bara 40 min efter att vi började varva ner och jag tog proteindrinken :S VAD TUNGT DET VAR!

Bra jobbat, Denize! Stora skälvan får en helt annan innebörd? 😉

åh, gud ja... Jag mår faktiskt lite illa. Det var härligt med ett så tungt pass men det där var nog lite för mycket ändå! Äter igen.. =)

Testade dubbla spinningpass idag, 120 minuter, mina stackars ben var som två stolpar på slutet, så stumma. Kommer nog att sova mer än väldigt gott i natt...

29 % avklarat redan första dagen, stolt. Fast jag kommer nog inte köra några fler dubbla spinnin