Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 8 - för oss pratglada 😉
You need to log in to create posts and topics.

Visst är det sjukt vad hungrig man blir när man kört lite hårdare än vanligt...?! Har ätit hur mycket som helst ikväll...men är nog fortfarande lite hungrig

Jo men man ska ju vara hungrig, man har ju använt en massa energi! Jag räknade på dagens energi och jag ligger 600 kcal under, om man räknar med att min ämnesomsättning inte är förhöjd av extra muskler (vilket jag hoppas att den är, med tanke på hur jag b

Fast det är lite galet, har knappt gjort nåt annat än att äta sen jag kom hem. Jaja det är väl säkert bra.

Ska du ner mer i vikt? Du har ju redan gått ner 9 kg såg jag. Tänker i såna banor ibland också men jag ska nog låta bli, har lite svårt att göra s

Jo, lite till ska jag ner i vikt. Jag har ju lagt till lite extra mat under en byggarperiod och därmed har jag fått lite större midja också, inte så mkt: 2 cm. Men de ska bort iaf, sen tror jag nog inte att det blir mer.. Har jag ju mer muskler än innan s

här känns de som man har låst dörren o tappat bort nyckeln. Nu är de till o me jobbigt att ta sig till stallet. (men dit kommer ja allt) De är superskoj när ja är där, men ja har tappat all ork någonstans. Skulle bara vilja sova hela dagarna. Kanske är nå

Kanske har vintern varit lite för länge för dig!
Usch vad trött jag är idag. Jag vaknade halv elva (!!?!?) och jag har träningsvärk i armar, nacke, axlar o.s.v. Men det positiva är ju att det är de musklerna jag styrketränade sist och den delen som jag s

Jag har fått en telefontid med läkaren i eftermiddag, lite tur hade jag allt, för hon går på semester i morgon.

Bra! Och det var verkligen tur, har du funderat på vad du vill göra eller du väntar och bestämma dig till du hör vad läkaren säger?

Nu har jag hittat träningsvärk i benen också.. Upptäckte det när jag påbörjade styrketräningen, så jag fick sänka lite och låta bli att höja där det var tänkt..

Det härliga med att köra ki boxen på måndagar är det här: Jag är uppe i 50%. Men jag tror jag

Kan föreställa mig hur det känns med enorm träningsvärk Denize. Efter mitt första Ki-boxpass hade jag träningsvärk i nästan en vecka, Hu.
Provade att träna i 30 minuter idag men mitt ben gör jätteont :/ Brukar bli så när jag har tränat mycket, men det är