Quote from Funbeat user on 23 February 2007, 08:58Finns i min blogg, rubriken är nåt med bröd, tror jag 😉 Annars var det väl förra veckans diskussion, då får du titta igenom där 😉
Nu ska vi snart åka och titta på Saba, var lite svårt att somna igår, lite nervöst så där. Får se vad det blir för motion
Finns i min blogg, rubriken är nåt med bröd, tror jag 😉 Annars var det väl förra veckans diskussion, då får du titta igenom där 😉
Nu ska vi snart åka och titta på Saba, var lite svårt att somna igår, lite nervöst så där. Får se vad det blir för motion
Quote from Funbeat user on 23 February 2007, 15:05Har tittat på henne nu...
Fick med henne hem också! Zaba (ändra namnet lite). Hon är jättesöt, men lite trött efter bilresan.
Har tittat på henne nu...
Fick med henne hem också! Zaba (ändra namnet lite). Hon är jättesöt, men lite trött efter bilresan.
Quote from Funbeat user on 23 February 2007, 15:07Vad kul! Myspys med vovve i helgen alltså.. 🙂 Var just inne och kollade på bilderna, en riktig liten sötnos, inte för att jag vet ett skvatt om hundar.. 😉
Vad kul! Myspys med vovve i helgen alltså.. 🙂 Var just inne och kollade på bilderna, en riktig liten sötnos, inte för att jag vet ett skvatt om hundar.. 😉
Quote from Jakob Testar on 23 February 2007, 18:29Ska gå på skivstång i helgen för första gången, är det någon som vet hur det är?
Kikade in förra gången, det var en massa muskliga män så det känns en aning läskigt men det är roligt att prova något nytt, det kan ju vara jättebra vem vet?
Ska gå på skivstång i helgen för första gången, är det någon som vet hur det är?
Kikade in förra gången, det var en massa muskliga män så det känns en aning läskigt men det är roligt att prova något nytt, det kan ju vara jättebra vem vet?
Quote from Sebastian Magnusson on 23 February 2007, 18:43Jag tycker skivstång är jättekul. Fast på våra pass är det mest tjejer. Men du väljer ju tyngden själv så det är bara att känna vad du orkar. Om du har otur kommer du ha världens träningsvärk dagen efter. Första gången jag gick så kom jag knappt upp ur sä
Jag tycker skivstång är jättekul. Fast på våra pass är det mest tjejer. Men du väljer ju tyngden själv så det är bara att känna vad du orkar. Om du har otur kommer du ha världens träningsvärk dagen efter. Första gången jag gick så kom jag knappt upp ur sä
Quote from Funbeat user on 23 February 2007, 18:50Finns nya bilder på henne och mig, och även Robert snart
http://217.208.1.177/maloki/djuren/zaba/
Finns nya bilder på henne och mig, och även Robert snart
http://217.208.1.177/maloki/djuren/zaba/
Quote from Funbeat user on 23 February 2007, 19:00Ni ser ut att trivas ihop redan, Marie!
Ni ser ut att trivas ihop redan, Marie!
Quote from Funbeat user on 23 February 2007, 20:56Oh ja. 🙂
Har suttit och busat med henne lite nu, och lärt henne saker i leken liksom. 🙂 Riktigt trevligt, men jag är väldigt trött just nu, så det blir snart sova. Ska ligga med henne på golvet, så hon får lite närhet och trygghet av mig
Oh ja. 🙂
Har suttit och busat med henne lite nu, och lärt henne saker i leken liksom. 🙂 Riktigt trevligt, men jag är väldigt trött just nu, så det blir snart sova. Ska ligga med henne på golvet, så hon får lite närhet och trygghet av mig
Quote from Jakob Testar on 23 February 2007, 21:33okej, då behöver jag inte vara så rädd, lite träningsvärk skrämmer mig inte 😉
okej, då behöver jag inte vara så rädd, lite träningsvärk skrämmer mig inte 😉
Quote from Funbeat user on 23 February 2007, 23:30Marie A. Grattis till nya vovven. Hur går hon ihop med den gamla?
Marie A. Grattis till nya vovven. Hur går hon ihop med den gamla?