Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 8 - för oss pratglada 😉
You need to log in to create posts and topics.

Finns i min blogg, rubriken är nåt med bröd, tror jag 😉 Annars var det väl förra veckans diskussion, då får du titta igenom där 😉

Nu ska vi snart åka och titta på Saba, var lite svårt att somna igår, lite nervöst så där. Får se vad det blir för motion

Har tittat på henne nu...

Fick med henne hem också! Zaba (ändra namnet lite). Hon är jättesöt, men lite trött efter bilresan.

Vad kul! Myspys med vovve i helgen alltså.. 🙂 Var just inne och kollade på bilderna, en riktig liten sötnos, inte för att jag vet ett skvatt om hundar.. 😉

Ska gå på skivstång i helgen för första gången, är det någon som vet hur det är?
Kikade in förra gången, det var en massa muskliga män så det känns en aning läskigt men det är roligt att prova något nytt, det kan ju vara jättebra vem vet?

Jag tycker skivstång är jättekul. Fast på våra pass är det mest tjejer. Men du väljer ju tyngden själv så det är bara att känna vad du orkar. Om du har otur kommer du ha världens träningsvärk dagen efter. Första gången jag gick så kom jag knappt upp ur sä

Finns nya bilder på henne och mig, och även Robert snart
http://217.208.1.177/maloki/djuren/zaba/

Ni ser ut att trivas ihop redan, Marie!

Oh ja. 🙂
Har suttit och busat med henne lite nu, och lärt henne saker i leken liksom. 🙂 Riktigt trevligt, men jag är väldigt trött just nu, så det blir snart sova. Ska ligga med henne på golvet, så hon får lite närhet och trygghet av mig

okej, då behöver jag inte vara så rädd, lite träningsvärk skrämmer mig inte 😉

Marie A. Grattis till nya vovven. Hur går hon ihop med den gamla?