Quote from Funbeat user on 24 February 2007, 08:30Det går bra. Först var hon lite skraj för henne, inom hus, men det blir lätt så, ny miljö och så, men nu är det full rulle, sista rastningen blev 2 i natt, då hade hon varit uppe själv i 2 timmar och irrat runt, så jag tyckte jag borde rasta henne så det
Det går bra. Först var hon lite skraj för henne, inom hus, men det blir lätt så, ny miljö och så, men nu är det full rulle, sista rastningen blev 2 i natt, då hade hon varit uppe själv i 2 timmar och irrat runt, så jag tyckte jag borde rasta henne så det
Quote from Funbeat user on 24 February 2007, 17:04Jag håller med om att man får träningsvärk av skivstång! Har ont just nu.
Fast det är skitkul!(V)
Jag håller med om att man får träningsvärk av skivstång! Har ont just nu.
Fast det är skitkul!(V)
Quote from Funbeat user on 24 February 2007, 19:41Får massa extraminuter denna vecka. helt underbart 😀
Får massa extraminuter denna vecka. helt underbart 😀
Quote from Funbeat user on 25 February 2007, 09:55Så, nu är det sista dagen denna vecka, några kommentarer? 🙂
Jag är nöjd, fick hittills 200min extra, ska promenera mer idag med valpen så det blir nog lite mer. Känns skönt även om sömnen är bristande. 😛
Så, nu är det sista dagen denna vecka, några kommentarer? 🙂
Jag är nöjd, fick hittills 200min extra, ska promenera mer idag med valpen så det blir nog lite mer. Känns skönt även om sömnen är bristande. 😛
Quote from mårten jansson on 25 February 2007, 09:57Inte för att det har med träningen att göra men jag hade invägning idag istället för i morgon och jag hade förlorat ett halvt kilo redan... fast midjemåtten var desamma, men det brukar ju ta lite längre tid 😉
Nu känner mig glad, fast jag vet inte om jag
Inte för att det har med träningen att göra men jag hade invägning idag istället för i morgon och jag hade förlorat ett halvt kilo redan... fast midjemåtten var desamma, men det brukar ju ta lite längre tid 😉
Nu känner mig glad, fast jag vet inte om jag
Quote from Funbeat user on 25 February 2007, 10:04Låter härligt denize.
Jag har lyckats bli av med 1.4kg på 2 veckor, efter att jag bar bytt bröd men hållt alla andra matvanor likadana. 🙂
Låter härligt denize.
Jag har lyckats bli av med 1.4kg på 2 veckor, efter att jag bar bytt bröd men hållt alla andra matvanor likadana. 🙂
Quote from mårten jansson on 25 February 2007, 10:10Jo när jag började baka bröd så hjälpte det verkligen mig. Det var visserligen mer kcal i en skiva men å andra sidan håller jag mig mätt betydligt längre. Och sen är det ju godare, frågan är om det är en fördel för vikten 😉
Jo när jag började baka bröd så hjälpte det verkligen mig. Det var visserligen mer kcal i en skiva men å andra sidan håller jag mig mätt betydligt längre. Och sen är det ju godare, frågan är om det är en fördel för vikten 😉
Quote from Funbeat user on 25 February 2007, 10:29Det har tagit slut nu, så jag har ätit Falu Rågrut, blir inte alls samma sak, även om jag tar två 😛
Så jag ska försöka klämma inte lite bak idag... Blir lite rörigt med lillflickan. Fast det är bra sysselsättning för henne att undersöka vad jag håller p
Det har tagit slut nu, så jag har ätit Falu Rågrut, blir inte alls samma sak, även om jag tar två 😛
Så jag ska försöka klämma inte lite bak idag... Blir lite rörigt med lillflickan. Fast det är bra sysselsättning för henne att undersöka vad jag håller p
Quote from Funbeat user on 25 February 2007, 12:28Nu har jag bröd i ugnen igen! 🙂
Hade i lite russin denna gång, ska testa lite.
Tror jag ska göra en limpa till sen, med banan. Tror ni det blir gott? Blir kanske mer fikabröd då, men det kan ju vara bra att ha hemma.Har någon nåt tips på vad man kan h
Nu har jag bröd i ugnen igen! 🙂
Hade i lite russin denna gång, ska testa lite.
Tror jag ska göra en limpa till sen, med banan. Tror ni det blir gott? Blir kanske mer fikabröd då, men det kan ju vara bra att ha hemma.
Har någon nåt tips på vad man kan h
Quote from mårten jansson on 25 February 2007, 13:59Jag brukar göra äpple och kanel, och det blir gott men lite åt det kakigare hållet.
Men kryddor som jag har provat är: anis, fänkål, kanel, saffran, ingefära och nejlika.Jag har också hört att kummin ska bli gott, men det har jag inte provat än så jag
Jag brukar göra äpple och kanel, och det blir gott men lite åt det kakigare hållet.
Men kryddor som jag har provat är: anis, fänkål, kanel, saffran, ingefära och nejlika.
Jag har också hört att kummin ska bli gott, men det har jag inte provat än så jag