Quote from Funbeat user on 25 February 2007, 14:02Banan och Kanel kanske? 🙂 Ska nog testa det nu.
Banan och Kanel kanske? 🙂 Ska nog testa det nu.
Quote from mårten jansson on 25 February 2007, 14:03Du måste berätta för mig hur det blir med banan i brödet.
Du måste berätta för mig hur det blir med banan i brödet.
Quote from Funbeat user on 25 February 2007, 14:15Hah.. Kunde inte låta bli
här är våra hundar
http://www.youtube.com/watch?v=HwNwiJe6-a4
Hah.. Kunde inte låta bli
här är våra hundar
http://www.youtube.com/watch?v=HwNwiJe6-a4
Quote from mårten jansson on 25 February 2007, 14:18Haha 😉 Jag tycker alltid det ser lite läskigt ut när de biter efter varandra, lika dant med katten. Med de är söta =)
Haha 😉 Jag tycker alltid det ser lite läskigt ut när de biter efter varandra, lika dant med katten. Med de är söta =)
Quote from Funbeat user on 25 February 2007, 15:19Jaha då vara det äntligen dags att skutta i väg och träna lite, spinning och core står det på programmet idag! Ha en kalasbra söndag eftermiddag och kväll allihopa!
Jaha då vara det äntligen dags att skutta i väg och träna lite, spinning och core står det på programmet idag! Ha en kalasbra söndag eftermiddag och kväll allihopa!
Quote from mårten jansson on 25 February 2007, 15:32Hm... jag gymmade benen och mage idag. Och jag har fortfarande träningsvärk i benen :S Det var i onsdags jag gymmade dem sist, och sen var jag ju ute och gick i snön i lördags. Annars helt lugnt för deras del.. 4 min rodd igår? Jag förstår inte?
Hm... jag gymmade benen och mage idag. Och jag har fortfarande träningsvärk i benen :S Det var i onsdags jag gymmade dem sist, och sen var jag ju ute och gick i snön i lördags. Annars helt lugnt för deras del.. 4 min rodd igår? Jag förstår inte?
Quote from Funbeat user on 25 February 2007, 15:48Busigt, hoppas du kan öppna den andra sen då 😉
Busigt, hoppas du kan öppna den andra sen då 😉
Quote from mårten jansson on 25 February 2007, 15:48Det går, det finns en länk längst ner i den för att göra det 😉 Någon frågade Olle om det innan, annars hade jag nog inte vågat 😛
Det går, det finns en länk längst ner i den för att göra det 😉 Någon frågade Olle om det innan, annars hade jag nog inte vågat 😛
Quote from mårten jansson on 25 February 2007, 15:56Jag tror jag ska öppna en statstiktråd ikväll. Men jag kommer nog att låsa den mellan att jag redigerar i den, så att det inte blir några andra inlägg där. Statistiken i sig är ni välkomna att diskutera i prattrådarna, men det blir svårt att utläsa den om
Jag tror jag ska öppna en statstiktråd ikväll. Men jag kommer nog att låsa den mellan att jag redigerar i den, så att det inte blir några andra inlägg där. Statistiken i sig är ni välkomna att diskutera i prattrådarna, men det blir svårt att utläsa den om
Quote from Funbeat user on 25 February 2007, 16:01Tror det räcker så länge. 🙂
Tror det räcker så länge. 🙂