Quote from Funbeat user on 10 December 2008, 20:31Annette, du har PM! 😉
Annette, du har PM! 😉
Quote from Funbeat user on 10 December 2008, 20:42Peter förlåt (#) men va e PM? kan omöjligt va PMS (H)
men... förlåt en gammal ringrostig dam som har noll koll
Peter förlåt (#) men va e PM? kan omöjligt va PMS (H)
men... förlåt en gammal ringrostig dam som har noll koll
Quote from Lotta Lindström on 10 December 2008, 21:58PM = Privat Meddelande
PM = Privat Meddelande
Quote from Funbeat user on 10 December 2008, 22:24Jag är snäll. Och ganska dålig...
Jag är snäll. Och ganska dålig...
Quote from Funbeat user on 10 December 2008, 23:31Jag är inte snäll, bara lite onykter. Har varit ute med min sk dejt.
Jag är inte snäll, bara lite onykter. Har varit ute med min sk dejt.
Quote from Funbeat user on 10 December 2008, 23:36Din "så kallade" dejt? Låter som en liten dissning där? 😉
Din "så kallade" dejt? Låter som en liten dissning där? 😉
Quote from Funbeat user on 10 December 2008, 23:37Igen!?
Nu börjar det likna nåt! Eller?
Igen!?
Nu börjar det likna nåt! Eller?
Quote from Funbeat user on 11 December 2008, 10:34Tack Sara, förstod de sen (#) inte lätt för en novis....
Ni verkar ha trevligt här så klart man vill joina men verkar som de flesta bor utanför Skåneland 🙁
Men alltid kul o prata me nytt folk. Ska suga åt mig av all erfarenhet som finns här. Har n
Tack Sara, förstod de sen (#) inte lätt för en novis....
Ni verkar ha trevligt här så klart man vill joina men verkar som de flesta bor utanför Skåneland 🙁
Men alltid kul o prata me nytt folk. Ska suga åt mig av all erfarenhet som finns här. Har n
Quote from Funbeat user on 11 December 2008, 10:37kanske inte bor i Skåne men hjärtat är röd-gult
kanske inte bor i Skåne men hjärtat är röd-gult
Quote from Lotta Lindström on 11 December 2008, 10:38Inga problem, här finns inga dumma frågor.
Välkommen till Funbeat, hoppas du ska trivas 😀
Inga problem, här finns inga dumma frågor.
Välkommen till Funbeat, hoppas du ska trivas 😀