Quote from Funbeat user on 11 December 2008, 12:49Annette, ville bara säga att ditt träningsdiagram ser ut som en exploderande regnbåge. Du är rätt mångsidig eller hur?
Annette, ville bara säga att ditt träningsdiagram ser ut som en exploderande regnbåge. Du är rätt mångsidig eller hur?
Quote from Funbeat user on 11 December 2008, 13:55Tack ni varmhjärtade människor!
Tur vi i Skåneland har en egen flagga 😉
Regnbågen e väl fin? 😀
Ja, Peter jag provar mig fram för o hitta något som jag verkligen kan strukturera en träning på som jag kommer fortsätta med innan våren o löpträning.
Tyc
Tack ni varmhjärtade människor!
Tur vi i Skåneland har en egen flagga 😉
Regnbågen e väl fin? 😀
Ja, Peter jag provar mig fram för o hitta något som jag verkligen kan strukturera en träning på som jag kommer fortsätta med innan våren o löpträning.
Tyc
Quote from Funbeat user on 11 December 2008, 17:57Nej då, ingen dissing. Men tycker ju inte jag kan kalla honom dejt längre efter så många "dejter". Något mer kompisaktigt...
Nej då, ingen dissing. Men tycker ju inte jag kan kalla honom dejt längre efter så många "dejter". Något mer kompisaktigt...
Quote from Funbeat user on 12 December 2008, 20:18aha, en sååån dejt.
de är ganska tradiga faktiskt.
man kommer ingen vart men ändå...
aha, en sååån dejt.
de är ganska tradiga faktiskt.
man kommer ingen vart men ändå...
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 08:21Nu är jag också x-singel så hur ska jag göra för att avsluta min gruppsamverkan här?
Vill förstås inte detta, men känner mig nödgad 🙁 då jag hittat en liten pojke jag vill sätta tänderna i o hålla kvar bettet (L)
Nu är jag också x-singel så hur ska jag göra för att avsluta min gruppsamverkan här?
Vill förstås inte detta, men känner mig nödgad 🙁 då jag hittat en liten pojke jag vill sätta tänderna i o hålla kvar bettet (L)