Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELXXX
You need to log in to create posts and topics.

Jag är mer kompis med mitt ex nu än när vi var gifta. Det kändes i början jättekonstigt, att vara mer kompis då än när vi bodde ihop men man vänjer sig..

Tror det beror mest på hur "nere2 man var i sitt ex. Vissa funkar det att umgås med, andra river bara upp sår...

INget skall vara lätt här i livet!

Hej Singelvänner;)
Det beror nog på av vilken anledning som man går isär, som för min del att man växer ifrån varandra, men är det otrohet med i bilden så är det nog inte lika lätt att sammarbeta med sitt ex....men har man barn så måste man ju det, så län

Mitt förhållande med mitt ex, är näst intill icke excisterande, mest för att han bröt förtroende och lite sånt där när vi gick isär, läste mina sms bland annat. Så jag är inte så pigg på honom. 😛
Visst i början pratade vi väldigt mycket men det var för a

XXX är väl en väl porrig benämning på ett X

xxx skulle ju kunna vara ett x som blev ett xx (alltså ihop igen) och sen blev ett x igen? så xxx ? 😀

Haha - då har jag en väninna som har några XXXXXXXXXXXXX.

ah jag med!

Snackar inte med några riktiga ex längre, fast de finns rätt lång tillbaks i tiden.

Däremot har jag hälsosam relation med åtminstone en tjej som nobbat mig.. 😉 Men det var en sån grej som började med vänskap, och det var ett rent helvete ett tag.. me