Quote from Guest on 11 March 2010, 10:002010-03-08 11:30 blev vittne till följande:
Cykelsjukhuset, kund in med sin cykel (ca:pris 40 lakan) behöver akutvård, (växelöra i två delar,skrapmärke på bakväxel,högersida styrlinda bortsliten, pedalaxel av).Det syntes på honom att han var där först
2010-03-08 11:30 blev vittne till följande:
Cykelsjukhuset, kund in med sin cykel (ca:pris 40 lakan) behöver akutvård, (växelöra i två delar,skrapmärke på bakväxel,högersida styrlinda bortsliten, pedalaxel av).Det syntes på honom att han var där först
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 10:10fattar inte vad du menar med det här inlägget?
fattar inte vad du menar med det här inlägget?
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 10:19Varit på Cykloteket, kanske?
Varit på Cykloteket, kanske?
Quote from Camilla Höög on 11 March 2010, 15:53Vad ska vem fundera på? Inlägget var inte helt lättläst och jag fattar inte poängen...
Vad ska vem fundera på? Inlägget var inte helt lättläst och jag fattar inte poängen...
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 16:11Att man inte ska handla på nätet?
Jag begärde av www.ribblecycles.co.uk att jag ville sätta ihop min nya cykel själv även om de gjort det för samma pris; -Just for the fun of it.
När jag fick hela paketet med delar så hade de skickat med ergopowerhandta
Att man inte ska handla på nätet?
Jag begärde av http://www.ribblecycles.co.uk att jag ville sätta ihop min nya cykel själv även om de gjort det för samma pris; -Just for the fun of it.
När jag fick hela paketet med delar så hade de skickat med ergopowerhandta
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 16:13Personligen vill jag veta vilken affär som fixar mina krasch-skador på garantin (om jag bara köpt cykeln där).
Personligen vill jag veta vilken affär som fixar mina krasch-skador på garantin (om jag bara köpt cykeln där).
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 16:20Det är kanske det man ska fundera på - att snubben tänkte sig få garantireparation i valfri butik för en kraschskada. Det lät dock på skadorna som om han kommer att komma undan billigt.
Det är kanske det man ska fundera på - att snubben tänkte sig få garantireparation i valfri butik för en kraschskada. Det lät dock på skadorna som om han kommer att komma undan billigt.
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 21:09Visdomen som trådstartaren vill ha fram är troligtvis denna:
Om du köper en dyr cykel från nätet kan du med fördel utnyttja mellanskillnaden i priset till att betala självrisken om du skulle vurpa.
Jag har läst i en tråd om hur avansen på själva cykel
Visdomen som trådstartaren vill ha fram är troligtvis denna:
Om du köper en dyr cykel från nätet kan du med fördel utnyttja mellanskillnaden i priset till att betala självrisken om du skulle vurpa.
Jag har läst i en tråd om hur avansen på själva cykel
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 22:37Inte heller jag får ihop berättelsen, saknas det kanske väsentliga delar av konversationen? Så här tolkar jag det:
En person kommer in i en cykelbutik och beställer reparation av en skadad cykel. Personalen börjar tala om garanti. "Kunden" halar upp en f
Inte heller jag får ihop berättelsen, saknas det kanske väsentliga delar av konversationen? Så här tolkar jag det:
En person kommer in i en cykelbutik och beställer reparation av en skadad cykel. Personalen börjar tala om garanti. "Kunden" halar upp en f
Quote from Sandra Näslund on 11 March 2010, 22:51T G = Tibor Gyurik = TexconHB = Cykelboutiqe Sverige?
Är T G:s inlägg billig marknadsförning från någon som är ute efter att påverka och styra om trafik (försäljning) till sin butik ?
T G = Tibor Gyurik = TexconHB = Cykelboutiqe Sverige?
Är T G:s inlägg billig marknadsförning från någon som är ute efter att påverka och styra om trafik (försäljning) till sin butik ?