Quote from Guest on 2 February 2011, 12:46Vilken av alla olika "pulsmodes" är det?
Har inte klockan framför mej. Men jag valde den jag trodde det var men då visar den 260% typ. Ju mer jag anstränger mej desto lägre blir procenten. Verkar som maxpuls är 100%..
Jag vill ju att den ska visa åt and
Vilken av alla olika "pulsmodes" är det?
Har inte klockan framför mej. Men jag valde den jag trodde det var men då visar den 260% typ. Ju mer jag anstränger mej desto lägre blir procenten. Verkar som maxpuls är 100%..
Jag vill ju att den ska visa åt and
Quote from Elias Engqvist on 2 February 2011, 12:56Jag skulle också gissa att 100% av maxpuls är maxpuls!
Jag skulle också gissa att 100% av maxpuls är maxpuls!
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 07:50Tack för de Christer. Har du läst nånstans om träningsupplägg där man ska ligga på 200% av maxpuls?
Tack för de Christer. Har du läst nånstans om träningsupplägg där man ska ligga på 200% av maxpuls?
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 07:58Man kan misstänka att du satt in fel maxpuls i klockan, kolla det.
Man kan misstänka att du satt in fel maxpuls i klockan, kolla det.
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 12:06Man kan ju aldrig ligga över 100%. Det är som att försöka äta 200% av en kaka, det går liksom inte... procent anger ju andel av något och mer än 100% av något finns liksom inte.
Man kan ju aldrig ligga över 100%. Det är som att försöka äta 200% av en kaka, det går liksom inte... procent anger ju andel av något och mer än 100% av något finns liksom inte.
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 12:39Peter: Ja ja misstänker också det. Men jag hittar inte var jag ändrar maxpulsen.
Madeleine. Det är inte samma sak. Har man ställt in att maxpulsen är 50slag men de visar sej att pulsen sen är uppe i 100slag så visar klockan väldigt fel.
Peter: Ja ja misstänker också det. Men jag hittar inte var jag ändrar maxpulsen.
Madeleine. Det är inte samma sak. Har man ställt in att maxpulsen är 50slag men de visar sej att pulsen sen är uppe i 100slag så visar klockan väldigt fel.
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 12:45Ah nu löste jag problemet. Hade inte ställt in vilopulsen o då får tydligen klockan fnatt 🙂
Ah nu löste jag problemet. Hade inte ställt in vilopulsen o då får tydligen klockan fnatt 🙂
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 12:53Du kan ställa det på din sida i http://connect.garmin.com/
Settings / Training Zoneseller i Garmin Training Center
eller direkt i klockan under Settings/Run Settings/Heart Rate/HR Zones
Du kan ställa det på din sida i http://connect.garmin.com/
Settings / Training Zones
eller i Garmin Training Center
eller direkt i klockan under Settings/Run Settings/Heart Rate/HR Zones
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 13:17Johan: Ja, men jag svarade mer på det du frågade Christer, om det fanns träningsprogram där man skulle ligga på 200%.
Johan: Ja, men jag svarade mer på det du frågade Christer, om det fanns träningsprogram där man skulle ligga på 200%.
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 18:48Madeleine. De va ironi från min sida.... 😉
Madeleine. De va ironi från min sida.... 😉