Quote from Guest on 31 March 2008, 07:52När jag tittar i kollumnen längst till höger i min kalender så ser jag där att jag har tränat 255 minuter (målet är 175 minuter) och gått 60,1 km (sanning med modifikation eftersom man inte kan ange antal steg som mål så har jag omvlandlat varje steg till
När jag tittar i kollumnen längst till höger i min kalender så ser jag där att jag har tränat 255 minuter (målet är 175 minuter) och gått 60,1 km (sanning med modifikation eftersom man inte kan ange antal steg som mål så har jag omvlandlat varje steg till
Quote from Camilla Höög on 31 March 2008, 08:02När jag kollar i din kalender så står de i rätt ordning nu i alla fall (målet för v.13):
220 min
47,7 km
126%
80%
När jag kollar i din kalender så står de i rätt ordning nu i alla fall (målet för v.13):
220 min
47,7 km
126%
80%
Quote from Magnus Gelang on 31 March 2008, 08:21Ja men jösses,,,,idag står det i rätt ordning. Eller beror det på web-läsaren? Här på jobbet har jag IE7, hemma har jag IE6.
Nu blev jag ju nyfiken och vill hem och kolla hur det ser ut hemma,,,,,,,,,,,,men ja det får jag ju såklart vänta med att kolla ti
Ja men jösses,,,,idag står det i rätt ordning. Eller beror det på web-läsaren? Här på jobbet har jag IE7, hemma har jag IE6.
Nu blev jag ju nyfiken och vill hem och kolla hur det ser ut hemma,,,,,,,,,,,,men ja det får jag ju såklart vänta med att kolla ti
Quote from Camilla Höög on 31 March 2008, 08:50...eller så har Olle gjort hemliga uppdateringar 🙂
...eller så har Olle gjort hemliga uppdateringar 🙂
Quote from Magnus Gelang on 31 March 2008, 11:40Ja precis,,,man vet ju aldrig med Olle 😀 Jag återkommer ikväll med besked hur det ser ut på hemma-datorn 🙂
Ja precis,,,man vet ju aldrig med Olle 😀 Jag återkommer ikväll med besked hur det ser ut på hemma-datorn 🙂
Quote from Magnus Gelang on 31 March 2008, 19:16Nu har jag kollat här hemma och idag är allt helt ok. Helt i rätt ordning. Knepigt.
Nu har jag kollat här hemma och idag är allt helt ok. Helt i rätt ordning. Knepigt.
Quote from Magnus Gelang on 2 April 2008, 20:26Men nu ikväll visar den fel igen,,,,,,,,,,,och nu är jag på jobbdatorn och kollar. Knepigt det här.
Men nu ikväll visar den fel igen,,,,,,,,,,,och nu är jag på jobbdatorn och kollar. Knepigt det här.
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 20:39Du ska inte läsa medans du tränar....
bild:http://talkingdancer.com/i/yoga_main.jpg
Du ska inte läsa medans du tränar....
Quote from Magnus Gelang on 2 April 2008, 22:36Hahaha ja den var bra,,,visste inte ens att jag kunde gör så där 🙂 Nej men ärligt,,,,,,,,nu är det rätt i kalendern igen. Varför skojar Funbeat med moig på detta viset?
Hahaha ja den var bra,,,visste inte ens att jag kunde gör så där 🙂 Nej men ärligt,,,,,,,,nu är det rätt i kalendern igen. Varför skojar Funbeat med moig på detta viset?