Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeat% i kalendern
You need to log in to create posts and topics.

När jag tittar i kollumnen längst till höger i min kalender så ser jag där att jag har tränat 255 minuter (målet är 175 minuter) och gått 60,1 km (sanning med modifikation eftersom man inte kan ange antal steg som mål så har jag omvlandlat varje steg till

När jag kollar i din kalender så står de i rätt ordning nu i alla fall (målet för v.13):
220 min
47,7 km
126%
80%

Ja men jösses,,,,idag står det i rätt ordning. Eller beror det på web-läsaren? Här på jobbet har jag IE7, hemma har jag IE6.
Nu blev jag ju nyfiken och vill hem och kolla hur det ser ut hemma,,,,,,,,,,,,men ja det får jag ju såklart vänta med att kolla ti

...eller så har Olle gjort hemliga uppdateringar 🙂

Ja precis,,,man vet ju aldrig med Olle 😀 Jag återkommer ikväll med besked hur det ser ut på hemma-datorn 🙂

Nu har jag kollat här hemma och idag är allt helt ok. Helt i rätt ordning. Knepigt.

Men nu ikväll visar den fel igen,,,,,,,,,,,och nu är jag på jobbdatorn och kollar. Knepigt det här.

Du ska inte läsa medans du tränar....

bild:http://talkingdancer.com/i/yoga_main.jpg

Hahaha ja den var bra,,,visste inte ens att jag kunde gör så där 🙂 Nej men ärligt,,,,,,,,nu är det rätt i kalendern igen. Varför skojar Funbeat med moig på detta viset?