Quote from Guest on 14 November 2006, 08:54Undrar om någon vet...jag registrerar som bekant allt som får min puls att höjas, och det gör jag under "Övriga aktiviteter". I cirkeldiagrammet på "Min träning" står mycket riktigt antal minuter som är reggade så. Dock finns en annan "tårtbit" nämligen "
Undrar om någon vet...jag registrerar som bekant allt som får min puls att höjas, och det gör jag under "Övriga aktiviteter". I cirkeldiagrammet på "Min träning" står mycket riktigt antal minuter som är reggade så. Dock finns en annan "tårtbit" nämligen "
Quote from mårten jansson on 14 November 2006, 09:04Övriga är de aktiviteter som inte kommer upp i 5% av vad du gjort de senaste 60 dagarna... för mig är det tex flytthjälp, promenad, hopprep... aktiviteter jag inte gjort så mkt av. Blir någon av aktiviteterna större än 5% kommer de att få en egen tårtbit.
Övriga är de aktiviteter som inte kommer upp i 5% av vad du gjort de senaste 60 dagarna... för mig är det tex flytthjälp, promenad, hopprep... aktiviteter jag inte gjort så mkt av. Blir någon av aktiviteterna större än 5% kommer de att få en egen tårtbit.