Quote from Guest on 14 July 2010, 08:31Jag trodde det här felet var fixat? Nyss fick jag det igen och kan gissa mig till orsaken. Jag uppdaterade ett planerat träningspass genom att slå ihop en importerad runda. Träningspasset hade redan en kommentar som jag läst sedan tidigare. Så jag misstän
Jag trodde det här felet var fixat? Nyss fick jag det igen och kan gissa mig till orsaken. Jag uppdaterade ett planerat träningspass genom att slå ihop en importerad runda. Träningspasset hade redan en kommentar som jag läst sedan tidigare. Så jag misstän
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 08:41Jag får ofta det det kommentarsfelet när jag kollar med mobilen (iPhone). Och det utan att jag gör annat än bara läser på FB.
I pc:n är det däremot så att jag får någon kommentar och det syns bara om jag råkar se det kommenterade blogginlägget men i rade
Jag får ofta det det kommentarsfelet när jag kollar med mobilen (iPhone). Och det utan att jag gör annat än bara läser på FB.
I pc:n är det däremot så att jag får någon kommentar och det syns bara om jag råkar se det kommenterade blogginlägget men i rade
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 10:23Det här är ju ingen bugg egentligen, utan handlar bara om timing. Olästa-raden uppdateras med ett visst tidsintervall. Om du då under den tiden besöker en sida där du kan få olästa kommentarer, så vet fb bara att du varit där, men inte vilka kommentarer d
Det här är ju ingen bugg egentligen, utan handlar bara om timing. Olästa-raden uppdateras med ett visst tidsintervall. Om du då under den tiden besöker en sida där du kan få olästa kommentarer, så vet fb bara att du varit där, men inte vilka kommentarer d
Quote from Elias Engqvist on 14 July 2010, 10:54"Olästa-raden uppdateras med ett visst tidsintervall." - Var fick du det ifrån? Låter som synnerligen osannolikt!
"Olästa-raden uppdateras med ett visst tidsintervall." - Var fick du det ifrån? Låter som synnerligen osannolikt!
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 10:54En bugg. Eller undermålig funktion för den som bryr sig. Personligen anser jag det vara ett ganska obetydligt skönhetsfel.
En bugg. Eller undermålig funktion för den som bryr sig. Personligen anser jag det vara ett ganska obetydligt skönhetsfel.
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 11:02Ja hur som helst så är det ju när man redan varit inne och läst på sidan som har kommentarerna som det står minus framför. Men eftersom det inte alltid är så att man hunnit se ALLA kommentarerna så tänkte jag att det borde vara sådär det fungerar?
Ja hur som helst så är det ju när man redan varit inne och läst på sidan som har kommentarerna som det står minus framför. Men eftersom det inte alltid är så att man hunnit se ALLA kommentarerna så tänkte jag att det borde vara sådär det fungerar?
Quote from Rasmus Olsson on 14 July 2010, 11:23Antalet olästa inlägg uppdateras i det ögonblicket sidan renderas av webbservern och sedan skickas till din dator.
Antalet olästa inlägg uppdateras i det ögonblicket sidan renderas av webbservern och sedan skickas till din dator.
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 12:13Skönhetsfel påverkar totalintrycket. Just det här borde vara lätt att fixa eftersom antal kommentarer aldrig ska representeras av ett negativt värde.
Skönhetsfel påverkar totalintrycket. Just det här borde vara lätt att fixa eftersom antal kommentarer aldrig ska representeras av ett negativt värde.
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 12:23Minuset stör mig inte. Däremot är det störigt med felet som uppkommer innan - man har noll olästa kommentarer fast det kommit nya kommentarer, när man sedan klickar på den bloggposten (tror det bara är på bloggar det händer - och bara på tidigare okomment
Minuset stör mig inte. Däremot är det störigt med felet som uppkommer innan - man har noll olästa kommentarer fast det kommit nya kommentarer, när man sedan klickar på den bloggposten (tror det bara är på bloggar det händer - och bara på tidigare okomment
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 09:17BILD:http://img535.imageshack.us/img535/144/minus8.jpg
Är detta nytta rekord i antalet olästa kommentarer?
BILD:http://img535.imageshack.us/img535/144/minus8.jpg
Är detta nytta rekord i antalet olästa kommentarer?