Quote from Guest on 3 May 2007, 11:17jag måste vara en av dom som har störst skillnad mellan sämsta- och bästatid på vättern. Det skiljer drygt 11 timmar på min bästa och sämsta runda. någon som kan toppa det 😉
jag måste vara en av dom som har störst skillnad mellan sämsta- och bästatid på vättern. Det skiljer drygt 11 timmar på min bästa och sämsta runda. någon som kan toppa det 😉
Quote from Fredrik Närenfors on 3 May 2007, 11:27Bara om jag får räkna en bruten runda (H)
Bara om jag får räkna en bruten runda (H)
Quote from Funbeat user on 3 May 2007, 12:42Nej, det kan jag inte slå, men jag har i princip halverat tiden.
Nej, det kan jag inte slå, men jag har i princip halverat tiden.
Quote from Funbeat user on 3 May 2007, 13:28Första tog 16:40, har mer än halverat det.
Man skulle ju kunna köra en extremt lugn runda för att få stor skillnad, lite tråkigt dock...
Första tog 16:40, har mer än halverat det.
Man skulle ju kunna köra en extremt lugn runda för att få stor skillnad, lite tråkigt dock...
Quote from Bertil Nolheim on 3 May 2007, 13:36Första 12.30 andra 10.25 tredje 8.39.
Det blir nog svårt att fortsätta trenden neråt.
Första gången var 1991, måste vara ett av de j-ligaste åren. Halvstorm & regn. Det dröjde 15 år innan jag körde igen...
Första 12.30 andra 10.25 tredje 8.39.
Det blir nog svårt att fortsätta trenden neråt.
Första gången var 1991, måste vara ett av de j-ligaste åren. Halvstorm & regn. Det dröjde 15 år innan jag körde igen...
Quote from Lena O on 3 May 2007, 15:05Lars. Jag tror det regnade under alla de 30-milen det året.
Tur att 90 och 92 var så bra.
Lars. Jag tror det regnade under alla de 30-milen det året.
Tur att 90 och 92 var så bra.
Quote from Bertil Nolheim on 3 May 2007, 15:25Gary. Det var lång kö i Jönköping för att få bryta.
Gary. Det var lång kö i Jönköping för att få bryta.
Quote from Emma Sjöberg on 3 May 2007, 18:01Nää.. men jag har cyklat VR fortare än jag skidat VL..
Nää.. men jag har cyklat VR fortare än jag skidat VL..
Quote from ellen olsson on 3 May 2007, 19:22> Nää.. men jag har cyklat VR fortare än jag skidat VL..
"Jisses" tänkte jag först, men sedan så insåg jag att min sämsta VL-tid faktiskt är sämre än min bästa VR-tid, fast om man räknar bort kötiden så blir det förstås andra bullar!
> Nää.. men jag har cyklat VR fortare än jag skidat VL..
"Jisses" tänkte jag först, men sedan så insåg jag att min sämsta VL-tid faktiskt är sämre än min bästa VR-tid, fast om man räknar bort kötiden så blir det förstås andra bullar!
Quote from Emma Sjöberg on 3 May 2007, 19:56Det här var under ett o samma år.. å jag cyklade på 10.30... Kapade min bästa tid med 3,20 h nu får du säga Jisses.. högt...
Det här var under ett o samma år.. å jag cyklade på 10.30... Kapade min bästa tid med 3,20 h nu får du säga Jisses.. högt...