Quote from Guest on 27 November 2014, 16:00Hej!
Har sedan en tid tillbaka satt på "tempopinnar", flyttat fram sadeln och börjat "ligga ner" och cykla. Detta har givit mig domningar och känselbortfall där jag absolut inte vill. Funderar på om jag ska byta sadel eller liknande, någon som har några
Hej!
Har sedan en tid tillbaka satt på "tempopinnar", flyttat fram sadeln och börjat "ligga ner" och cykla. Detta har givit mig domningar och känselbortfall där jag absolut inte vill. Funderar på om jag ska byta sadel eller liknande, någon som har några
Quote from Funbeat user on 27 November 2014, 16:10ISM Adamo (finns olika modeller) är receptet mot ditt problem.
En sadel, alltså.
ISM Adamo (finns olika modeller) är receptet mot ditt problem.
En sadel, alltså.
Quote from Funbeat user on 28 November 2014, 16:10Det kan räcka med att luta sadeln något framåt. Bara någon millimeter.
Det kan räcka med att luta sadeln något framåt. Bara någon millimeter.
Quote from Funbeat user on 2 December 2014, 22:05Jag hade samma problem. Pass över 20 km på tempocykeln gav domningar som gjorde att fortsatt cyklande inte var att tänka på. Bytte till en Adamo Typhoon, första passet med sadeln körde jag 22 mil utan några problem alls!
Jag hade samma problem. Pass över 20 km på tempocykeln gav domningar som gjorde att fortsatt cyklande inte var att tänka på. Bytte till en Adamo Typhoon, första passet med sadeln körde jag 22 mil utan några problem alls!