Quote from Guest on 25 February 2014, 22:20Började registrera ett pass i iPhone-appen men hann inte klart. När jag tog upp appen nästa gång hade den kommit ihågatt jag hade ett osparat pass, men ingenting hände när jag tryckte på ok-knappen. Till slut startade jag om och då var allt borta. 🙁
N
Började registrera ett pass i iPhone-appen men hann inte klart. När jag tog upp appen nästa gång hade den kommit ihågatt jag hade ett osparat pass, men ingenting hände när jag tryckte på ok-knappen. Till slut startade jag om och då var allt borta. 🙁
N
Quote from Funbeat user on 25 February 2014, 22:30Ah... Passet sparades visst... Fast den där oklickbara dialogen var ju lite dum ändå.
Ah... Passet sparades visst... Fast den där oklickbara dialogen var ju lite dum ändå.
Quote from Funbeat user on 25 February 2014, 22:34Ca 5min innan jag läste din post kunde jag inte spara en ändrade pass men när jag stängd safari och kollade pass i appen var det den nya
Tillfällig bug kanske?
Ca 5min innan jag läste din post kunde jag inte spara en ändrade pass men när jag stängd safari och kollade pass i appen var det den nya
Tillfällig bug kanske?