Quote from Guest on 4 January 2013, 14:02Har på min klocka börjat få små meddelanden i form av "Du närmar dig" då och då. de verkar komma vid speciella ställen. Så vill jag inte ha det.
Någon som vet hur man fixa till detta? Jag har INTE virtuell kompis påslagen
Har på min klocka börjat få små meddelanden i form av "Du närmar dig" då och då. de verkar komma vid speciella ställen. Så vill jag inte ha det.
Någon som vet hur man fixa till detta? Jag har INTE virtuell kompis påslagen
Quote from Funbeat user on 4 January 2013, 14:12Kan det vara så att du använder "intervallpass"
Jag har för mig att det blir så när man har det inställt på det.
Är inte helt hundra, Men värt och kolla upp.
Kan det vara så att du använder "intervallpass"
Jag har för mig att det blir så när man har det inställt på det.
Är inte helt hundra, Men värt och kolla upp.
Quote from Funbeat user on 4 January 2013, 16:35Det råkar inte vara så att du bara sett början på meddelandet och inte scrollat för att läsa fortsättningen? Min klocka pep till oväntat under ett pass och det dök upp ett meddelande om att jag nästan fyllt minnet och att de allra äldsta passen skulle bör
Det råkar inte vara så att du bara sett början på meddelandet och inte scrollat för att läsa fortsättningen? Min klocka pep till oväntat under ett pass och det dök upp ett meddelande om att jag nästan fyllt minnet och att de allra äldsta passen skulle bör
Quote from Funbeat user on 4 January 2013, 17:35kan väll vara att du stält in fart/lr pulsområde du ska vara i!!!
mins inte hur det var riktigt....(har åxxå en 405:a)
kan väll vara att du stält in fart/lr pulsområde du ska vara i!!!
mins inte hur det var riktigt....(har åxxå en 405:a)
Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 11:34Tack för era svar - men inget av dem verkar stämma - texten är i sin helhet "Du närmar dig" och kommer upp i en ruta mitt på displayen.
det händer dessutom ALLTID på ungefär på samma ställen (i Slottskogen) Aldrig i Skatås eller andra geografier... mkt s
Tack för era svar - men inget av dem verkar stämma - texten är i sin helhet "Du närmar dig" och kommer upp i en ruta mitt på displayen.
det händer dessutom ALLTID på ungefär på samma ställen (i Slottskogen) Aldrig i Skatås eller andra geografier... mkt s
Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 13:28Har du slagit på att du ska följa nån rutt? Kolla under Training/Courses.
Och för guds skull, byt till originalspråk på klockan. Ingen blir glad av dåligt översatta svenska instruktioner, menyer och felmeddelande.
Har du slagit på att du ska följa nån rutt? Kolla under Training/Courses.
Och för guds skull, byt till originalspråk på klockan. Ingen blir glad av dåligt översatta svenska instruktioner, menyer och felmeddelande.
Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 19:33Du har slagit på navigering. Försök slå av det, står säkert i manualen (har en 305:a själv så jag vet inte hur man gör).
Du har slagit på navigering. Försök slå av det, står säkert i manualen (har en 305:a själv så jag vet inte hur man gör).
Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 21:21Peter och Magnus är på rätt spår. Du måste avsluta en påbörjad sökning som du gjort tidigare. Rutt eller plats.
Peter och Magnus är på rätt spår. Du måste avsluta en påbörjad sökning som du gjort tidigare. Rutt eller plats.