Quote from Guest on 1 December 2007, 19:45...är bra men jag har märkt att om man först satt passet som ej genomfört och sedan vill gå in och ändra nånting på det passet så blir det som genomfört efter man ändrat det man vill. Till exempel; ett löppass på 45 minuter sätts som ej genomfört men sen
...är bra men jag har märkt att om man först satt passet som ej genomfört och sedan vill gå in och ändra nånting på det passet så blir det som genomfört efter man ändrat det man vill. Till exempel; ett löppass på 45 minuter sätts som ej genomfört men sen
Quote from Galderma Fritidsförening on 1 December 2007, 19:55Nån som håller med / inte håller med?
Nån som håller med / inte håller med?
Quote from Magnus Gelang on 1 December 2007, 21:20Japp, jag håller med. Jag har också en önskan att träning man reggat som "ej genomförd" inte heller syns på "Min startsida". Om nån kollar på min startsida så ser det ut som genomfört träningen, det syns inte att den är "ej genomförd" förrän man kollar i
Japp, jag håller med. Jag har också en önskan att träning man reggat som "ej genomförd" inte heller syns på "Min startsida". Om nån kollar på min startsida så ser det ut som genomfört träningen, det syns inte att den är "ej genomförd" förrän man kollar i
Quote from Galderma Fritidsförening on 1 December 2007, 21:21precis
precis
Quote from Björn Eriksson on 2 December 2007, 13:56Jag hålle rockså med, men skulel vilja illägga att jag önskar att den ognomförda träningen kanske hade en annan bakgrundsfärg i kalendern, så att det blir tydligt om man kollar på helheten att man inte har tränat den dagen.
Jag hålle rockså med, men skulel vilja illägga att jag önskar att den ognomförda träningen kanske hade en annan bakgrundsfärg i kalendern, så att det blir tydligt om man kollar på helheten att man inte har tränat den dagen.
Quote from Camilla Höög on 2 December 2007, 14:39Jag tar bort alla pass jag inte genomfört så jag slipper det där problemet. För mig finns det ingen anledning till att spara ett icke genomfört pass. I stället skriver jag dagskommentar om det varit något speciellt som hänt, t.ex. sjukdom, resa osv.
Men
Jag tar bort alla pass jag inte genomfört så jag slipper det där problemet. För mig finns det ingen anledning till att spara ett icke genomfört pass. I stället skriver jag dagskommentar om det varit något speciellt som hänt, t.ex. sjukdom, resa osv.
Men
Quote from Magnus Gelang on 2 December 2007, 16:06Ella B: Ja jag önskar också att de fick en annan bakgrundsfärg. Vore mycket lättare att se än varningstriangeln som är nu.
Anders: Jag använder mig inte av dagskommentar (eller vad kallade du det?) utan sparar träningspass som oreggade och skriver då en
Ella B: Ja jag önskar också att de fick en annan bakgrundsfärg. Vore mycket lättare att se än varningstriangeln som är nu.
Anders: Jag använder mig inte av dagskommentar (eller vad kallade du det?) utan sparar träningspass som oreggade och skriver då en
Quote from mårten jansson on 2 December 2007, 16:14Kanske borde finnas en grej däruppe där man kan välja att bara se genomförda eller ej genomförda... precis som man kan välja att se bara en vissträningstyp eller intensitet som det är nu.
Kanske borde finnas en grej däruppe där man kan välja att bara se genomförda eller ej genomförda... precis som man kan välja att se bara en vissträningstyp eller intensitet som det är nu.
Quote from Galderma Fritidsförening on 2 December 2007, 17:08@ Denize:
Precis, jag håller med, och jag ser nu att jag också skrev om det.... Jag skrev: "Det skulle kanske kunna vara ett val man kan göra på alla träningspass man registerar; "Genomfört" och "Ej genomfört" och så får man bocka i den som stämmer?"ho
@ Denize:
Precis, jag håller med, och jag ser nu att jag också skrev om det.... Jag skrev: "Det skulle kanske kunna vara ett val man kan göra på alla träningspass man registerar; "Genomfört" och "Ej genomfört" och så får man bocka i den som stämmer?"
ho
Quote from mårten jansson on 2 December 2007, 19:58Det var inte alls vad jag menade 🙂
Jag menade att när man tittar i kalendern så kan man välja att bara se den ena typen av pass, precis som att man kan välja att bara se "spinning" i kalendern.
Det var inte alls vad jag menade 🙂
Jag menade att när man tittar i kalendern så kan man välja att bara se den ena typen av pass, precis som att man kan välja att bara se "spinning" i kalendern.