Quote from Guest on 4 December 2007, 21:16Som ni kunde läsa häromveckan så har FunBeat blivit nominerad till en av Sveriges 100 bästa sajter av tidningen Internet World. De 100 sajterna är indelade i kategorier och FunBeat tillhör kategorin Hälsa & Livsstil. Tyvärr blev det inte vinst inom katego
Som ni kunde läsa häromveckan så har FunBeat blivit nominerad till en av Sveriges 100 bästa sajter av tidningen Internet World. De 100 sajterna är indelade i kategorier och FunBeat tillhör kategorin Hälsa & Livsstil. Tyvärr blev det inte vinst inom katego
Quote from Funbeat user on 4 December 2007, 21:26Den motiveringen skriver jag under! (t+)
Den motiveringen skriver jag under! (t+)
Quote from Funbeat user on 4 December 2007, 23:38I tio kategorier utsåg läsarna sina egna favoriter. Här är läsarnas val:
Hälsa & livsstil: Funbeat
29 procent av 1 339 rösterhttp://www.idg.se/2.1085/1.134625
Visst vann Funbeat läsarnas röster, det var bara juryn som inte höll med väl?
I tio kategorier utsåg läsarna sina egna favoriter. Här är läsarnas val:
Hälsa & livsstil: Funbeat
29 procent av 1 339 röster
http://www.idg.se/2.1085/1.134625
Visst vann Funbeat läsarnas röster, det var bara juryn som inte höll med väl?
Quote from Lena O on 5 December 2007, 07:46ganska löjligt om de inte testade alla sajters funktionaliteter
ganska löjligt om de inte testade alla sajters funktionaliteter
Quote from Camilla Höög on 5 December 2007, 08:40Funbeat är en bra site och vann ärligt. Det kan man inte säga om Playahead som använde mutor för att vinna:
"Playahead förstod att verkligen utnyttja nätets möjligheter under omröstningsveckan. Community-sajten mobiliserade sina medlemmar genom att erbjud
Funbeat är en bra site och vann ärligt. Det kan man inte säga om Playahead som använde mutor för att vinna:
"Playahead förstod att verkligen utnyttja nätets möjligheter under omröstningsveckan. Community-sajten mobiliserade sina medlemmar genom att erbjud
Quote from Lena O on 5 December 2007, 09:21Playahead ... Jag har hört att en viss man som skapade cykelklubben.se jobbar där
Playahead ... Jag har hört att en viss man som skapade cykelklubben.se jobbar där
Quote from ellen olsson on 5 December 2007, 23:38> Det gör ju att omröstningen för bästa communitysite är värdelös.
Japp, omröstningen är värdelös - precis som de flesta andra omröstningar på webben...
Utsidan har dock haft den goda smaken att vara med och ordna föredragskvällen jag var på ikväll. 🙂
> Det gör ju att omröstningen för bästa communitysite är värdelös.
Japp, omröstningen är värdelös - precis som de flesta andra omröstningar på webben...
Utsidan har dock haft den goda smaken att vara med och ordna föredragskvällen jag var på ikväll. 🙂
Quote from Funbeat user on 6 December 2007, 21:25Jamen, då vann ju Funbeat i den viktigaste kategorin, allts framröstad av användarna!!! 😀 Juryn hade ju superfel, FB är ju BÄST och det finns ingen annan sajt som inspirerar och ger så himla mkt som FB!!!! Det är ju helt underbart att man kan söka och lä
Jamen, då vann ju Funbeat i den viktigaste kategorin, allts framröstad av användarna!!! 😀 Juryn hade ju superfel, FB är ju BÄST och det finns ingen annan sajt som inspirerar och ger så himla mkt som FB!!!! Det är ju helt underbart att man kan söka och lä
Quote from ellen olsson on 6 December 2007, 22:00Efter att ha varit medlem på Utsidan sedan "urminnes tider" och deltagit i diskussionerna där i sisådär 12 år så är jag benägen att hålla med Internetworld. 🙂
Efter att ha varit medlem på Utsidan sedan "urminnes tider" och deltagit i diskussionerna där i sisådär 12 år så är jag benägen att hålla med Internetworld. 🙂
Quote from Sofia Lindahl on 25 March 2008, 12:33Jag är medlem på Utsidan sedan några år, och håller inte helt med. En viss tråkighet och präktighet finns där men inte här. Spektrumet på Utsidan är bredare, men sämre fokus.
Och framför allt, uppdateringar, lyhördhet för önskemål och problemfix, där lig
Jag är medlem på Utsidan sedan några år, och håller inte helt med. En viss tråkighet och präktighet finns där men inte här. Spektrumet på Utsidan är bredare, men sämre fokus.
Och framför allt, uppdateringar, lyhördhet för önskemål och problemfix, där lig