Quote from Guest on 15 April 2014, 12:26Hej!
Hur gör jag för att kunna lägga in ökande mål/ vecka. Mitt träningsprogram (VR sub-10) ökar träningsdosen succesivt. Jag kan ju nå målet om antal pass, men inte tid och jag tror tid är viktigare än antal. Exempel: Igår skulle jag ha kört 90 nmin, me
Hej!
Hur gör jag för att kunna lägga in ökande mål/ vecka. Mitt träningsprogram (VR sub-10) ökar träningsdosen succesivt. Jag kan ju nå målet om antal pass, men inte tid och jag tror tid är viktigare än antal. Exempel: Igår skulle jag ha kört 90 nmin, me
Quote from Funbeat user on 15 April 2014, 12:36Tror du måste skapa ett nytt mål för varje vecka i så fall, med Tiden som målparameter.
Tror du måste skapa ett nytt mål för varje vecka i så fall, med Tiden som målparameter.
Quote from Funbeat user on 15 April 2014, 13:48Tack.
Tack.
Quote from Funbeat user on 15 April 2014, 13:58Nu har jag testat och jag fattar inte hur jag ska ändra i ett nedladdat träningsprogram så att jag får ett nytt mål / vecka. Tips ?
Nu har jag testat och jag fattar inte hur jag ska ändra i ett nedladdat träningsprogram så att jag får ett nytt mål / vecka. Tips ?
Quote from Funbeat user on 15 April 2014, 14:01skaffa egen mål.
skaffa egen mål.
Quote from Funbeat user on 15 April 2014, 14:25????
????
Quote from Funbeat user on 15 April 2014, 15:01på din "hem" sidan. klicka på träningsmål
klicka på den blå ikon till höger "lägg till nytt personligt mål"
ger den mål ett namn
en start datum
slut datumsedan om det är minuter, km, eller antal pass
sedan välja du om det är årsvis, månad eller vec
på din "hem" sidan. klicka på träningsmål
klicka på den blå ikon till höger "lägg till nytt personligt mål"
ger den mål ett namn
en start datum
slut datum
sedan om det är minuter, km, eller antal pass
sedan välja du om det är årsvis, månad eller vec