Quote from Guest on 23 January 2006, 18:01Bra initiativ till grupp!
Någon som har några planer inför helgen, eller kan man räkna med att det är snö på alla isar? (Jag bor i Stockholm)
Bra initiativ till grupp!
Någon som har några planer inför helgen, eller kan man räkna med att det är snö på alla isar? (Jag bor i Stockholm)
Quote from Ulf Stider on 23 January 2006, 18:11Hej Olle! Här i Uppsala (som INTE ligger i norrland utan bara ca 35 min från Stockholm) hade vi en kanondag på isen i går söndags. Under ett tunnt lager pudersnö finns den finaste glanskis. Bäst av allt är att man dessutom har plogat en bana som är ca 1 m
Hej Olle! Här i Uppsala (som INTE ligger i norrland utan bara ca 35 min från Stockholm) hade vi en kanondag på isen i går söndags. Under ett tunnt lager pudersnö finns den finaste glanskis. Bäst av allt är att man dessutom har plogat en bana som är ca 1 m
Quote from Funbeat user on 23 January 2006, 18:45Det låter hur bra som helst! Jag räknar med en ny fräsch rapport framåt fredag eftermiddag! Jag har inte riktigt lyckats komma iväg på några längre turer än 🙁
Det låter hur bra som helst! Jag räknar med en ny fräsch rapport framåt fredag eftermiddag! Jag har inte riktigt lyckats komma iväg på några längre turer än 🙁
Quote from Ulf Stider on 23 January 2006, 20:41Självklart kommer en rapport mot helgen!
Självklart kommer en rapport mot helgen!
Quote from Panama B on 23 January 2006, 23:30Isar haller pa och bildas pa Norra Bjorkfjardarna. Fortfarande tunna men nagra dagar till sa blir det fint... Hoppas kunna aka pa onsdag...
Isar haller pa och bildas pa Norra Bjorkfjardarna. Fortfarande tunna men nagra dagar till sa blir det fint... Hoppas kunna aka pa onsdag...
Quote from Ulf Stider on 24 January 2006, 07:07Magnus - Björkfjärden låter mums, förvånad att den inte ligger ännu. Håll oss uppdaterade mot helgen, vissa jobbar ju kontorstid+++.
Magnus - Björkfjärden låter mums, förvånad att den inte ligger ännu. Håll oss uppdaterade mot helgen, vissa jobbar ju kontorstid+++.
Quote from Ulf Stider on 25 January 2006, 10:04I morgon invigs en plogad bana som är ett samarbete mellan alla kommuner där Vikingarännet går. Den kommer att sträcka sig från Skarholmen i Uppsala till Hässelby när den är helt klar men till att börja med blir det Uppsala - Kungsängen. Vad jag förstår s
I morgon invigs en plogad bana som är ett samarbete mellan alla kommuner där Vikingarännet går. Den kommer att sträcka sig från Skarholmen i Uppsala till Hässelby när den är helt klar men till att börja med blir det Uppsala - Kungsängen. Vad jag förstår s
Quote from Panama B on 25 January 2006, 19:03Akte pa Björkfjärden idag med SSSK start Hagviken uppe vid Balsta och gick i mal nere vid Kaggeholmen. Bra iskunskap kravs plus att det var en besvarlig rakovergang ..
Akte pa Björkfjärden idag med SSSK start Hagviken uppe vid Balsta och gick i mal nere vid Kaggeholmen. Bra iskunskap kravs plus att det var en besvarlig rakovergang ..
Quote from Ulf Stider on 26 January 2006, 19:05Magnus - Du ser inte ut som en pensionär men du verkar leva samma lyxliv som de! Man blir lite avis. Har tydligen satsat på fel jobb. Suck;( Bra att du startade en ny diskussion om vikingaslingan för tipset syns mycket bättre i rubrikform.
Magnus - Du ser inte ut som en pensionär men du verkar leva samma lyxliv som de! Man blir lite avis. Har tydligen satsat på fel jobb. Suck;( Bra att du startade en ny diskussion om vikingaslingan för tipset syns mycket bättre i rubrikform.
Quote from Panama B on 26 January 2006, 20:17Fanns visst en artikel i dn och/eller att långfärdsåkare är högutbildade men prioriterar inte att tjäna pengar....
Identifierar mig gärna med den gruppen. Kändes när man tog bussen i onsdags med all skridskoutrustning att jag valt rätt jmf med all som sk
Fanns visst en artikel i dn och/eller att långfärdsåkare är högutbildade men prioriterar inte att tjäna pengar....
Identifierar mig gärna med den gruppen. Kändes när man tog bussen i onsdags med all skridskoutrustning att jag valt rätt jmf med all som sk