Quote from Guest on 18 May 2009, 08:26Öppnar den nya prattråden.
Öppnar den nya prattråden.
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 08:36Hejsan,
jag är rätt ny här och funderar lite över hur den här utmaningen går till. Om jag förstått rätt så handlar det om att jag sätter mina egna mål i antal minuter träning. Spelar det ngn roll att jag tex även registrerar promenader som träning?
/Ylv
Hejsan,
jag är rätt ny här och funderar lite över hur den här utmaningen går till. Om jag förstått rätt så handlar det om att jag sätter mina egna mål i antal minuter träning. Spelar det ngn roll att jag tex även registrerar promenader som träning?
/Ylv
Quote from Morgan Sundén on 18 May 2009, 19:28Nej, du bestämmer själv vilken nivå du vill ligga på
Vi är några som är i rehabiliteringssituation efter skador o.d. så det finns alla sorter här
Nej, du bestämmer själv vilken nivå du vill ligga på
Vi är några som är i rehabiliteringssituation efter skador o.d. så det finns alla sorter här
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 20:20Tack Lie! Då tror jag minsann att jag ska våga vara med:)
Tack Lie! Då tror jag minsann att jag ska våga vara med:)
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 22:07Tack Lie Orr för att du svarade på Ylvas frågor (t+) .
Tack Lie Orr för att du svarade på Ylvas frågor (t+) .
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 14:17Kommer vara på semester den 15/6-27/6 så jag fixar lite innan jag åker och sedan när jag kommer hem igen.
Kommer vara på semester den 15/6-27/6 så jag fixar lite innan jag åker och sedan när jag kommer hem igen.
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 14:20Hoppas alla får en trevlig sommar.
Hoppas alla får en trevlig sommar.
Quote from Fredrik Borgström on 7 June 2009, 15:29Tack detsamma och tack för att Du fixar utmaningen varje vecka! Det är en lagom press för att göra den träning man planerat. Hoppas vi får mycket sol och värme i sommar och kan vara ute mycket och röra på oss.
Kram kram /Eva (H)
Tack detsamma och tack för att Du fixar utmaningen varje vecka! Det är en lagom press för att göra den träning man planerat. Hoppas vi får mycket sol och värme i sommar och kan vara ute mycket och röra på oss.
Kram kram /Eva (H)
Quote from Funbeat user on 8 August 2009, 21:25Jaha nu är vi bara 6 st kvar i Utmaningen. Nu undrar jag om alla 6 st Utmanare vill vara med i fortsättningen?
Jaha nu är vi bara 6 st kvar i Utmaningen. Nu undrar jag om alla 6 st Utmanare vill vara med i fortsättningen?
Quote from Funbeat user on 8 August 2009, 21:27Jag kommer att fortsätta i Utmaningen iallafall ;-). Jag hoppas att ni andra också vill fortsätta vara med (L). Kram Maria
Jag kommer att fortsätta i Utmaningen iallafall ;-). Jag hoppas att ni andra också vill fortsätta vara med (L). Kram Maria