Quote from Guest on 20 September 2010, 15:26Den 31:a oktober 2010 arrangeras Åland ½ Marathon för 29:e gången. Evenemanget har vuxit rejält de senaste åren. Kanske beror det på den vackra och lättlöpta banan, eller det fascinerande ö-landskapet med sina 27 000 invånare som skapar Åland
Den 31:a oktober 2010 arrangeras Åland ½ Marathon för 29:e gången. Evenemanget har vuxit rejält de senaste åren. Kanske beror det på den vackra och lättlöpta banan, eller det fascinerande ö-landskapet med sina 27 000 invånare som skapar Åland
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 15:36Kul att det finns några funbeatare som ska med. Ses där eller mest troligt på färjan dit.
Kul att det finns några funbeatare som ska med. Ses där eller mest troligt på färjan dit.
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 10:49Shamala, jag såg dig på färjan hem, tror det var du allafall 🙂
Shamala, jag såg dig på färjan hem, tror det var du allafall 🙂
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 11:16Hej, varför kom du inte fram??? Läste din blogg - grattis, jag hade fotskadan & snuva så de 2 sista veckorna har itne träningen varit som tänkt MEN persade med drya 6min 30 sek 🙂
nöjd ändå....Må gott! nästa lopp???? Sala?
Hej, varför kom du inte fram??? Läste din blogg - grattis, jag hade fotskadan & snuva så de 2 sista veckorna har itne träningen varit som tänkt MEN persade med drya 6min 30 sek 🙂
nöjd ändå....
Må gott! nästa lopp???? Sala?
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 17:44Bilder här:
http://epaper.nyan.ax/includes/gallery/xmlgallery.php?gallery=AAland%20Marathon%202010
Bilder här:
http://epaper.nyan.ax/includes/gallery/xmlgallery.php?gallery=AAland%20Marathon%202010
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 23:35kul med bilder! (t+)
Mindre kul att man såg helt färdig ut på kortet... haha! (#)
kul med bilder! (t+)
Mindre kul att man såg helt färdig ut på kortet... haha! (#)
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 09:02Ingen bild på mig ju 🙁
Ingen bild på mig ju 🙁
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 12:11hehhe ingen bild på mig heller ! MEN KUL med de bilder som finns!
hehhe ingen bild på mig heller ! MEN KUL med de bilder som finns!