Quote from Guest on 15 April 2010, 09:20http://www.hogbyif.se/friidrott/
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 09:30Någon som vet hur banprofilen ser ut. Stora delar av Öland har ju rätt rejäla backar från västra kusten och inåt land...
Någon som vet hur banprofilen ser ut. Stora delar av Öland har ju rätt rejäla backar från västra kusten och inåt land...
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 09:41Så är inte fallet med Ölandsmaran, som är väldigt platt.
Så är inte fallet med Ölandsmaran, som är väldigt platt.
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 11:51Skall springa första gången.Hörde att det går lätt nerför dom första 6km mot havet för att sedan vända tillbaka
Skall springa första gången.Hörde att det går lätt nerför dom första 6km mot havet för att sedan vända tillbaka
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 12:05Nja, den eventuella lutningen som finns ner mot kusten är så svag att den troligen inte märks.
Nja, den eventuella lutningen som finns ner mot kusten är så svag att den troligen inte märks.
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 08:42Sveriges i särklass vackraste och unikaste medalj där alla är helt olika samt miljoner år gamla i grunden......så var det i alla fall då jag kutade så jag får väl lägga in en braskis ref förändringar.
Sveriges i särklass vackraste och unikaste medalj där alla är helt olika samt miljoner år gamla i grunden......så var det i alla fall då jag kutade så jag får väl lägga in en braskis ref förändringar.
Quote from Mikael Deling on 14 July 2010, 21:29Jahapp, då var man anmäld. Första maran, ska bli spännande!
Jahapp, då var man anmäld. Första maran, ska bli spännande!
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 21:31Blir jobbigt för speakern om du anmäler dig i namnet Kalle Björklund
Blir jobbigt för speakern om du anmäler dig i namnet Kalle Björklund
Quote from Mikael Deling on 14 July 2010, 23:52Ja, det finns viss risk för förvirring! 😀
Ja, det finns viss risk för förvirring! 😀
Quote from paceUP! on 18 July 2010, 18:01Träningen avslutad. Nu återstår vila och laddning. Första maran:)
Träningen avslutad. Nu återstår vila och laddning. Första maran:)