Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLes MillsÄlska BodyAttack!
You need to log in to create posts and topics.

Jag gissar att det är så att Martin som skapade den här gruppen är just den Martin vars pass jag brukar gå på ett antal gånger i veckan (i Hägersten...) Jag kan ha fel, men det vore ytterst osannolikt. 😉

I vilket fall så älskar jag BodyAttack. Tycker L

Hallå Pernilla!
Jo det är den Martin som kör bodyattacken i hägersten;) som skapade denna gruppen.

jag håller med fullständing. tiden och intensiteten märks knappt i bodyattacken jämfört med bodystepen. vet ej varför kanske för att tempot e högre ell

Gympozz i Eskilstuna har grymma BodyAttack pass...när jag fann LesMills passen 2002 så körde jag BA och BP för fullt och det var alltid knökafullt på alla pass och det är så fortfarande....
Trist bara så bor jag inte kvar i stan längre och kan köra Attack

nä, här uppe i umeå finns det inte..men, vad är det för någe? 🙂 övningar? liknar?

hej britta. bodyattacken går måndagar kl 1730 på träna i umeå. min gamla kollega hanna som kör den. så den finns i umeå! bara att masa sig iväg.

tja vad innehåller attacken. man kan säga att det är old school aerobics blandat med sport rörelser, ski

OJ! mitt gamla gym..det hade jag missat! hanna te? hms..jaha, det lät väldigt kampsportigt..men det är alltså inte riktigt sant?

hej igen.... hahahha nej namnet body attack kommer ifrån heart attack!.

lite kort historia: passet skapades redan 1980 under namnet jazzenergetics. som en hårdare variant av jazzercize som då var i ropet, sedan har dne utvecklats vidare o bytt format

Jag tycker det är trist att BA inte finns på fler ställen än så länge. Men vilka anlggningar i Sthlms-området är det som det körs på ? jag är idel öra.

hej du hittar bodyattacken på mälarö träningsverk på ekerö, najaden gym i haninge, samt västertorsp sim och idrottshall där jag instruerar. vet att 3 klubbar till i sthlm tar in den vid årsskiftet. men vill ej säga namnen förrän det är officiellt!