Quote from Guest on 20 May 2011, 08:55Hej.
Är det någon som känner igen ömmhet kring själva "innre infästningen" av nyckelbenen efter crawlträning?
Har haft simuppehåll ca en månad och nu när jag drog igång igen kom det tillbaka direkt, så det har helt klart med simningen att göra.
Är relativ
Hej.
Är det någon som känner igen ömmhet kring själva "innre infästningen" av nyckelbenen efter crawlträning?
Har haft simuppehåll ca en månad och nu när jag drog igång igen kom det tillbaka direkt, så det har helt klart med simningen att göra.
Är relativ
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 09:05menar du där bröstmuskeln fäster?
Där kan man säkert bli ansträngd av en ny rörelse!
menar du där bröstmuskeln fäster?
Där kan man säkert bli ansträngd av en ny rörelse!
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 11:05det kan också var din subscapularis som släpper skuldblad och göra att muskel i axel känns som något nippar på det.
bäste är att kolla med ett sports sjukgymnast. jag simmade genom önt för 6 månader och sen ta det ca 18 månader att kom tillbaka till sam
det kan också var din subscapularis som släpper skuldblad och göra att muskel i axel känns som något nippar på det.
bäste är att kolla med ett sports sjukgymnast. jag simmade genom önt för 6 månader och sen ta det ca 18 månader att kom tillbaka till sam
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 14:23Det är mera bakom nyckelbenet, lite svårt att förklara dessvärre.
Men ska börja med att snacka med våran massör på jobbet, han brukar ha rätt bra koll på det mesta delarna av kroppen.
Det gör inte jätteont, men tillräckligt för att irritera.
Det är mera bakom nyckelbenet, lite svårt att förklara dessvärre.
Men ska börja med att snacka med våran massör på jobbet, han brukar ha rätt bra koll på det mesta delarna av kroppen.
Det gör inte jätteont, men tillräckligt för att irritera.
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 21:59Lite uppföljning.
Var hos massören igår, fick tipset att sträcka ut bröstmusklerna innan simmning. Gjorde det lite grand ikväll och faktiskt så känner jag ingenting nu!
Om det var för min lilla stretch eller för att han gick loss på mig stenhårt igår vet
Lite uppföljning.
Var hos massören igår, fick tipset att sträcka ut bröstmusklerna innan simmning. Gjorde det lite grand ikväll och faktiskt så känner jag ingenting nu!
Om det var för min lilla stretch eller för att han gick loss på mig stenhårt igår vet
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 12:38Stretcha bröst, rygg och nacke är ett gott råd.
Stretcha bröst, rygg och nacke är ett gott råd.