Quote from Guest on 14 December 2007, 11:26Vi har alla satt våra mål för Åstadsloppet. Tänkte vi kunde lägga in dem här så har vi dem dokumenterade.
Vi har alla satt våra mål för Åstadsloppet. Tänkte vi kunde lägga in dem här så har vi dem dokumenterade.
Quote from Funbeat user on 14 December 2007, 11:36Måltid Michael 1.45
Måltid Michael 1.45
Quote from Funbeat user on 25 December 2007, 15:48Min måltid är 1.40
Min måltid är 1.40
Quote from Funbeat user on 27 December 2007, 14:42Tänker att jag är nöjd med att komma under 2 timmar. Ni var ena riktiga hejare på att springa pöjkar!
Tänker att jag är nöjd med att komma under 2 timmar. Ni var ena riktiga hejare på att springa pöjkar!
Quote from Funbeat user on 28 December 2007, 09:51Hejare på att springa vet jag inte. Duktiga på att sätta upp mål i alla fall...
Hejare på att springa vet jag inte. Duktiga på att sätta upp mål i alla fall...
Quote from Funbeat user on 8 January 2008, 10:28Jag skall ligga bakom Niklas tills det är 500 metet kvar, sedan spurtar jag, alltså ca 1.39.47
Jag skall ligga bakom Niklas tills det är 500 metet kvar, sedan spurtar jag, alltså ca 1.39.47
Quote from Funbeat user on 20 January 2008, 12:46Är jag med i spurten är ni chanslösa grabbar...
Är jag med i spurten är ni chanslösa grabbar...
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 10:35Otroligt imponerad av er träning! Vilka killar. Jag startar mitt nya liv från och med nästa vecka 🙂 och hoppas att kunna sporra mig själv till stordåd, men annars njuter jag bara av passivt närvara i era träningar! Ta hand om er.
Otroligt imponerad av er träning! Vilka killar. Jag startar mitt nya liv från och med nästa vecka 🙂 och hoppas att kunna sporra mig själv till stordåd, men annars njuter jag bara av passivt närvara i era träningar! Ta hand om er.
Quote from Funbeat user on 28 January 2008, 09:30Måltid? Oxfilé och bearnaise-sås, rostade rotfrukter. Desert ostar, bourgogneviner.
Måltid? Oxfilé och bearnaise-sås, rostade rotfrukter. Desert ostar, bourgogneviner.
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 12:55Nu hoppas vi att även Lasse är insläpt i denne exklusiva grupp! Sitter hemma med sviter från magsjuka och feber och laddar för mina stordåd. Från och med måndag den 4/2 drar jag igång, med sikte på 1.45.
Noterar också att gourmanden Erlandsson anslutit
Nu hoppas vi att även Lasse är insläpt i denne exklusiva grupp! Sitter hemma med sviter från magsjuka och feber och laddar för mina stordåd. Från och med måndag den 4/2 drar jag igång, med sikte på 1.45.
Noterar också att gourmanden Erlandsson anslutit