Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeat"Min Mat"
You need to log in to create posts and topics.

12

eller dylik rubrik skulle jag gärna ha kopplat till varje dag i kalendern, för att föra en kost-dagbok. Har inte lust att skriva den på annat ställe, lösblad eller föra avskillt i bloggen.

Hade det inte varit en bra funktion?
Och så skulle man få välja o

En Lingonkalender?

Om jag för kostdagbok gör jag det hellre nån annan stans... men det är jag, jag har en tendens att bara tänka på mat om jag gör det så jag har beslutat mig för att försöka strunta i det och försöka känna efter.

David: Nej då ritar vi röda hjärtan, blomm

Var det det han menade?

Jag tänkte att man kunde välja om man ville utnyttja den eller inte, funktionen alltså. Jag hade haft mycket glädje av den. Nu får jag bara inte gå upp mer i vikt!

Hm - var det inte en längre diskussion om "kostkoll" här för ett tag sedan? Reaktionerna var ju tämligen blandade...

Varför fungerar det inte redan idag att skriva in de anteckningarna som dagsnotering? Det låter ju inte som du är ute efter något mer ava

Den har jag missat i så fall.

Jag ville ha funktionen klickbar för att inte få en massa skrivet i min kalender. Det blir så svåröverskådligt annars.

Maria, kan Du inte skriva in Din mat under "Avancerade parametrar" i rutan som förblir "hemlig för andra". Visserligen krävs kanske att Du reggar ett träningspass per dag...men det gör Du väl ändå?;)

Kanske skulle man kunna få ngn sorts inställningsvariant på kalendern som sparas. Typ variant - att man väljer att man bara vill se träingskategori och tid, variant två - att man vill se alla träningsdata, variant tre - att man bara vill se dagsnoteringa

Nu har jag testat att göra så, Sylvia. Det funkar ju bra. Tyvärr slipper jag i det fallet inte all text. Som alltid är synlig.

Hur menar Du då, Maria? Jag var inne och kollade i Din kalender, och det enda jag ser är ju Din träning idag...inget annat. Och Din mat för dagen ser väl bara Du, när Du går in på dagens pass?

Glad att det funkade iaf! 🙂

12