Quote from Guest on 25 October 2012, 15:24Hej!
Har nyligen återvänt till funbeat.
Allt fungerar som det ska, förutom just fliken "Min träning". Väljer jag den får jag upp en ruta där det står "Ett okänt fel inträffade. Försök gärna igen!"
Kollar jag på detaljer står det följande:"Unknown Error
Hej!
Har nyligen återvänt till funbeat.
Allt fungerar som det ska, förutom just fliken "Min träning". Väljer jag den får jag upp en ruta där det står "Ett okänt fel inträffade. Försök gärna igen!"
Kollar jag på detaljer står det följande:
"Unknown Error
Quote from Funbeat user on 25 October 2012, 15:34"Min träning" funkar för mig på mina Androider och Funbeatappar.
Den feltext som du får skulle jag tolka som att dina inloggningsuppgifter inte stämmer. Har du kollat att de matchar, alltså är samma namn och lösenord på webben som i appen?
"Min träning" funkar för mig på mina Androider och Funbeatappar.
Den feltext som du får skulle jag tolka som att dina inloggningsuppgifter inte stämmer. Har du kollat att de matchar, alltså är samma namn och lösenord på webben som i appen?
Quote from Funbeat user on 25 October 2012, 16:20Eftersom allt annat i appen fungerar mot min sida och man måste logga in för att ens komma så långt så är det väl en förutsättning för att ens kunna få det felet.
Jag kan som sagt spela in träningspass som läggs upp här. Allt fungerar, utom just den flik
Eftersom allt annat i appen fungerar mot min sida och man måste logga in för att ens komma så långt så är det väl en förutsättning för att ens kunna få det felet.
Jag kan som sagt spela in träningspass som läggs upp här. Allt fungerar, utom just den flik
Quote from Funbeat user on 25 October 2012, 16:27Ett tillägg, har upptäckt att jag får exakt samma fel när jag försöker se en väns profil genom att gå på "vänner". Detta är en person som blev medlem här samtidigt som mig men inte har varit aktivt sedan början av 2012. Det får mig mer och mer att tro att
Ett tillägg, har upptäckt att jag får exakt samma fel när jag försöker se en väns profil genom att gå på "vänner". Detta är en person som blev medlem här samtidigt som mig men inte har varit aktivt sedan början av 2012. Det får mig mer och mer att tro att
Quote from Funbeat user on 25 October 2012, 17:08Skumt. Du kan alltså regga ett pass i appen, ladda upp det till Funbeat och se det från webben?
Skumt. Du kan alltså regga ett pass i appen, ladda upp det till Funbeat och se det från webben?
Quote from Funbeat user on 25 October 2012, 17:15Japp. Som jag skrev så tror jag inte det är appen som spökar eftersom vissa profiler kan visas men inte andra. Eller att det är en mix av något i appen och databasen som gör att det inte fungerar 🙂
Japp. Som jag skrev så tror jag inte det är appen som spökar eftersom vissa profiler kan visas men inte andra. Eller att det är en mix av något i appen och databasen som gör att det inte fungerar 🙂
Quote from Funbeat user on 25 October 2012, 17:26Jag kollade upp mina vänner utan problem, men de verkar vara väldigt duktiga på att träna.
Jag kollade upp mina vänner utan problem, men de verkar vara väldigt duktiga på att träna.
Quote from Funbeat user on 25 October 2012, 17:26Jag kollade upp mina vänner utan problem, men de verkar vara väldigt duktiga på att träna.
Jag kollade upp mina vänner utan problem, men de verkar vara väldigt duktiga på att träna.
Quote from Camilla Höög on 25 October 2012, 18:38Jag gjorde ett snabbtest med några vänner som inte reggat något sedan 2007 och framåt till 2012, men det fungerar för alla.
Jag gjorde ett snabbtest med några vänner som inte reggat något sedan 2007 och framåt till 2012, men det fungerar för alla.
Quote from Funbeat user on 25 October 2012, 19:25Hmm, känns som en felsökning bakom kulisserna är nästa steg för att lösa detta. Om det är något som spökar med just min profil vid användning av appen p.g.a något jag inte kan se?
Hmm, känns som en felsökning bakom kulisserna är nästa steg för att lösa detta. Om det är något som spökar med just min profil vid användning av appen p.g.a något jag inte kan se?