Quote from Guest on 4 September 2012, 15:15Hej,
när jag går in i appen (har en Iphone 4S) och klickar på "Min Träning" så slutar den aldrig ladda utan står bara och snurrar. Det här gör att jag kan aldrig använda appen när jag ska springa utan får använda Runkeeper för att sen manuellt lägga in i
Hej,
när jag går in i appen (har en Iphone 4S) och klickar på "Min Träning" så slutar den aldrig ladda utan står bara och snurrar. Det här gör att jag kan aldrig använda appen när jag ska springa utan får använda Runkeeper för att sen manuellt lägga in i
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 15:25Konstigt! Jag har en likadan telefon och där fungerar det utmärkt! Använde den senast idag, snabbt går det också till skillnad mot appen i Samsungmobilen (galaxyS) som jag hade innan.
Konstigt! Jag har en likadan telefon och där fungerar det utmärkt! Använde den senast idag, snabbt går det också till skillnad mot appen i Samsungmobilen (galaxyS) som jag hade innan.
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 16:41samma sak hände för mig igår när jag skulle ut och köra, gick inte att avsluta på iphonen eller dubbelklick på "knappen". Blev tvungen att stänga av telefonen och reboota... sedan funkade det.
Jag uppdaterade appen på appstore och detta hände första gång
samma sak hände för mig igår när jag skulle ut och köra, gick inte att avsluta på iphonen eller dubbelklick på "knappen". Blev tvungen att stänga av telefonen och reboota... sedan funkade det.
Jag uppdaterade appen på appstore och detta hände första gång