Quote from Guest on 27 September 2008, 15:52Jogg.se har en käck funktion där man kan lägga in "mina (olika) skor". Vid registrering av pass så väljer man vilka skor som användes vid aktuellt tillfälle.
Under rubriken "Mina skor" kan man sedan gå in och kolla av användningen (livslängden)........ p
Jogg.se har en käck funktion där man kan lägga in "mina (olika) skor". Vid registrering av pass så väljer man vilka skor som användes vid aktuellt tillfälle.
Under rubriken "Mina skor" kan man sedan gå in och kolla av användningen (livslängden)........ p
Quote from antti5303@gmail.com on 27 September 2008, 16:02Jag avslutar varje träningsrapport med en förkortning av vilka skor jag har använt. ex. trainer.
Sen kan jag söka i listad träning och se hur långt just dom skorna gått totalt eller för en vald tid.
Fungerar bra tycker jag.
Jag avslutar varje träningsrapport med en förkortning av vilka skor jag har använt. ex. trainer.
Sen kan jag söka i listad träning och se hur långt just dom skorna gått totalt eller för en vald tid.
Fungerar bra tycker jag.
Quote from Funbeat user on 27 September 2008, 16:11En matris för cyklar och hjul så man kan ha koll på utrustningen, gärna med FBU som en parameter.
En matris för cyklar och hjul så man kan ha koll på utrustningen, gärna med FBU som en parameter.
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 11:38Vilket grafiskt tryck jag hade på discen i matcherna jag spelade..
Vilket grafiskt tryck jag hade på discen i matcherna jag spelade..
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 14:28Jag tycker det verkar vara än jättebra idé! Då vet man när det ev. blir dags att byta skor.
Jag tycker det verkar vara än jättebra idé! Då vet man när det ev. blir dags att byta skor.
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 14:34Jag byter skor när det blir kallt om tårna.
Jag byter skor när det blir kallt om tårna.
Quote from Jan Lundquist on 1 October 2008, 15:50Jag har aldrig slitit ut ett par skor. Iaf inte de senaste 25 åren. Jag har bytt när jag tröttnat på de gamla.
Jag har aldrig slitit ut ett par skor. Iaf inte de senaste 25 åren. Jag har bytt när jag tröttnat på de gamla.
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 15:52Inte ens Flippflopps?
Inte ens Flippflopps?
Quote from Jan Lundquist on 1 October 2008, 15:58Flipflopsen sliter ut tårna innan de själva är utslitna 😉
Flipflopsen sliter ut tårna innan de själva är utslitna 😉