Quote from Guest on 16 April 2013, 22:23Jag vet inte om det varit upp förut (har aldrig sett det) men jag skulle önska att det fanns en knapp för att gå vidare till nästa olästa diskussion även ovanför inläggen alternativt att den dyker upp om man markerar tråden som ointressant.
Jag läser oft
Jag vet inte om det varit upp förut (har aldrig sett det) men jag skulle önska att det fanns en knapp för att gå vidare till nästa olästa diskussion även ovanför inläggen alternativt att den dyker upp om man markerar tråden som ointressant.
Jag läser oft
Quote from Funbeat user on 16 April 2013, 22:33Tryck på "END" ? Bästa knappen på tangentbordet när det gäller långa diskussioner 😉
Tryck på "END" ? Bästa knappen på tangentbordet när det gäller långa diskussioner 😉
Quote from Funbeat user on 17 April 2013, 09:23Jag läser oxå ofta bara början på trådar och det hela går fort och smärtfritt genom att jag klickar på det här bokmärket som jag lagt till i mitt bokmärkesfält: http://www.funbeat.se/discussion/redirectfirstunread.aspx
Klick-klick-klick utan att behöva f
Jag läser oxå ofta bara början på trådar och det hela går fort och smärtfritt genom att jag klickar på det här bokmärket som jag lagt till i mitt bokmärkesfält: http://www.funbeat.se/discussion/redirectfirstunread.aspx
Klick-klick-klick utan att behöva f
Quote from Funbeat user on 17 April 2013, 18:23Tack!
Förstod väl att det fanns en enkel lösning på problemet =)
Tack!
Förstod väl att det fanns en enkel lösning på problemet =)
Quote from Funbeat user on 18 April 2013, 22:53Shift+klick på (1+) symbolen skall också göra grejen (under förutsättning att man sitter vid en dator, så att man har någon shift att hålla nere).
Shift+klick på (1+) symbolen skall också göra grejen (under förutsättning att man sitter vid en dator, så att man har någon shift att hålla nere).
Quote from Funbeat user on 19 April 2013, 09:51Visst var det någon som skrev ett userscript/greasemonkeyscript som gjorde att man slapp shift-knappen enl ovan, någon som kommer ihåg var man hittar det?
Visst var det någon som skrev ett userscript/greasemonkeyscript som gjorde att man slapp shift-knappen enl ovan, någon som kommer ihåg var man hittar det?