Quote from Guest on 15 March 2008, 11:30Hej. Jag saknar möjligheten att ändra i mina sparade träningsrundor. Ibland vill jag ändra en sträcka och måste då rita en helt ny runda istället för att modifiera en gammal. Det vore således bra om ni på Funbeat kunde åtgärda detta lilla problem.
Hej. Jag saknar möjligheten att ändra i mina sparade träningsrundor. Ibland vill jag ändra en sträcka och måste då rita en helt ny runda istället för att modifiera en gammal. Det vore således bra om ni på Funbeat kunde åtgärda detta lilla problem.
Quote from Funbeat user on 15 March 2008, 11:40Håller med Mikael, ofta man bara vill förlänga eller förkorta en befintlig runda!! Vore kalas om ni fixade till detta!! 😀
/Liza
Håller med Mikael, ofta man bara vill förlänga eller förkorta en befintlig runda!! Vore kalas om ni fixade till detta!! 😀
/Liza
Quote from Galderma Fritidsförening on 15 March 2008, 13:02Det vore även bra för databasens skull, den lär ju bli proppfull annars...
Det vore även bra för databasens skull, den lär ju bli proppfull annars...
Quote from Bjarne Lewin on 15 March 2008, 13:49Det går faktiskt att ändra en runda! Om du registrerar ett träningspass och väljer avancerade funktioner, går in i en runda där, valjer "visa vald runda" Så får du upp en kartbid med rundan. Om du där klickar rita karta så kan du radera den gamla rundan s
Det går faktiskt att ändra en runda! Om du registrerar ett träningspass och väljer avancerade funktioner, går in i en runda där, valjer "visa vald runda" Så får du upp en kartbid med rundan. Om du där klickar rita karta så kan du radera den gamla rundan s
Quote from Galderma Fritidsförening on 15 March 2008, 14:29men säg att man vill ändra rundan mitt i, då måste man ju "sudda ut" halva rundan först och sen ändra. det finns nog ingen smart lösning på detta men man kan ju alltid hoppas att någon kommer med nån bra idé.
men säg att man vill ändra rundan mitt i, då måste man ju "sudda ut" halva rundan först och sen ändra. det finns nog ingen smart lösning på detta men man kan ju alltid hoppas att någon kommer med nån bra idé.
Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 15:53Det finns alltid en smart lösning. Om Google tycker den är lika lysande är en annan fråga.
Det finns alltid en smart lösning. Om Google tycker den är lika lysande är en annan fråga.
Quote from Galderma Fritidsförening on 16 March 2008, 21:24haha, precis 😉
haha, precis 😉
Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 21:27jag har också funderat på detta! det jag har kommit fram till är att det borde vara lätt att typ ta tag i de punkter som man klickat på i rundan och dra och ändra rundan på så vis. när jag nu läste denna tråd verkar det dock som att det inte är Olle som h
jag har också funderat på detta! det jag har kommit fram till är att det borde vara lätt att typ ta tag i de punkter som man klickat på i rundan och dra och ändra rundan på så vis. när jag nu läste denna tråd verkar det dock som att det inte är Olle som h
Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 22:21Med tanke på att en runda består av kanske 30-100 x+y-koordinater så tar faktiskt själva texten större plats. Det kommer nog ta några decennier innan databasen är full 😉
Med tanke på att en runda består av kanske 30-100 x+y-koordinater så tar faktiskt själva texten större plats. Det kommer nog ta några decennier innan databasen är full 😉