Quote from Guest on 12 October 2012, 15:00Går det att ändra uppdateringen på en Garmin FR 405CX? Det ser ut som att den bara uppdaterar min position var sjätte sekund och i vissa lägen är det lite för sällan... Går det att ändra den inställningen?
Går det att ändra uppdateringen på en Garmin FR 405CX? Det ser ut som att den bara uppdaterar min position var sjätte sekund och i vissa lägen är det lite för sällan... Går det att ändra den inställningen?
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 15:10ja finns något som heter smart recording som jag tror är var 4:de och ett läge med varje sekund.
Nackdelen med varje sekund är att den börjar radera från början om det överstiger 4 timmar om jag kommer ihåg rätt
ja finns något som heter smart recording som jag tror är var 4:de och ett läge med varje sekund.
Nackdelen med varje sekund är att den börjar radera från början om det överstiger 4 timmar om jag kommer ihåg rätt
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 15:54Nej, på 405cx kan man inte ändra (om det inte är så nytt så manualen inte hunnit uppdateras).
På en del forerunners (610 mfl) kan man ändra mellan "1 sekund" och "smart". Smart registrerar punkter när den tycker hastighet, puls, position mm ändrats tillrä
Nej, på 405cx kan man inte ändra (om det inte är så nytt så manualen inte hunnit uppdateras).
På en del forerunners (610 mfl) kan man ändra mellan "1 sekund" och "smart". Smart registrerar punkter när den tycker hastighet, puls, position mm ändrats tillrä