Quote from Guest on 2 October 2010, 20:06testade i dag att gå 10 varv på en löparbana...gick i samma spår hela tiden(spår 4)...när jag nu laddat ner passat till sporttracks,så ser alla 10 varv helt olika ut..på vissa varv ser det ut som om jag gått/genat på fotbollsplan,å på vissa varv är man lå
testade i dag att gå 10 varv på en löparbana...gick i samma spår hela tiden(spår 4)...när jag nu laddat ner passat till sporttracks,så ser alla 10 varv helt olika ut..på vissa varv ser det ut som om jag gått/genat på fotbollsplan,å på vissa varv är man lå
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 20:16Settings / General / Data recording / Every second
Den inställningen ska räcka upp till 3,5 timmar. Ska du köra längre pass får du ändra till smart recording.
Settings / General / Data recording / Every second
Den inställningen ska räcka upp till 3,5 timmar. Ska du köra längre pass får du ändra till smart recording.
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 21:06tack för det..ska testa om det blir bättre
tack för det..ska testa om det blir bättre
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 12:00Jag har för mig att det är svårare att regga träningen här om man inte har smart recording på eftersom det blir så många mätpunkter.
Jag har för mig att det är svårare att regga träningen här om man inte har smart recording på eftersom det blir så många mätpunkter.