Quote from Guest on 17 October 2011, 14:41Undrar om det finns en funktion som gör att jag kan ställa dagboken så att jag får nutid överst och därmed slipper scrolla ner för att söka efter nuvarande tid.
Jag vill gärna ha en översikt 30 dagar bakåt men ändå är det innevarande vecka som är mest rel
Undrar om det finns en funktion som gör att jag kan ställa dagboken så att jag får nutid överst och därmed slipper scrolla ner för att söka efter nuvarande tid.
Jag vill gärna ha en översikt 30 dagar bakåt men ändå är det innevarande vecka som är mest rel
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 14:51Jag skulle gärna ha den så att innevarande vecka alltid kom "mitt i siktlinjen", överst när man först kommer till kalendersidan. Oavsett om jag ställt in på att visa en vecka bakåt, två, tre veckor eller 30 dagar, eller innevarande månad.
Vill jag titta b
Jag skulle gärna ha den så att innevarande vecka alltid kom "mitt i siktlinjen", överst när man först kommer till kalendersidan. Oavsett om jag ställt in på att visa en vecka bakåt, två, tre veckor eller 30 dagar, eller innevarande månad.
Vill jag titta b
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 14:54LL, precis så menar jag, "mitt i siktlinjen", oberoende om man har en framtid och historik. Bra formulerat.
LL, precis så menar jag, "mitt i siktlinjen", oberoende om man har en framtid och historik. Bra formulerat.
Quote from Galderma Fritidsförening on 17 October 2011, 22:15Håller med, jag vill också ha denna möjlighet!
Håller med, jag vill också ha denna möjlighet!
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 21:32Ja med.
Ja med.
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 10:09Ja, vettigt förslag!
Ja, vettigt förslag!
Quote from Elias Engqvist on 20 October 2011, 10:18Hur vore det med en vanlig kalender-vy (välj mellan vecka-, månad-, års-vy. Välj föregående/nästa vecka/månad/år)
?
Hur vore det med en vanlig kalender-vy (välj mellan vecka-, månad-, års-vy. Välj föregående/nästa vecka/månad/år)
?
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 11:33Ypperlig ide artt vända på kalendern så nuvarande vecka/framåt kommer överst!
Ypperlig ide artt vända på kalendern så nuvarande vecka/framåt kommer överst!