Quote from Guest on 19 January 2008, 11:29Det här kanske är en FAQ, men hur ändrar man planerad träning?
Två exempel:
1) Jag har kopierat in ett träningsprogram - gå från 10km till marathon som löper över ett antal
veckor men har inget lopp planerat (ingen deadline). Jag blir sjuk en vecka
Det här kanske är en FAQ, men hur ändrar man planerad träning?
Två exempel:
1) Jag har kopierat in ett träningsprogram - gå från 10km till marathon som löper över ett antal
veckor men har inget lopp planerat (ingen deadline). Jag blir sjuk en vecka
Quote from Camilla Höög on 19 January 2008, 11:39Nej, det går inte att flytta flera träningar samtidigt.
Det finns några olika lösningar:
1. Flytta dem 1 och 1. Inte roligt och tar tid.
2. Gå till Min Träning->Visa i lista. Markera de som ska ändras. Radera dem och starta träningsprogrammet på nytt, men
Nej, det går inte att flytta flera träningar samtidigt.
Det finns några olika lösningar:
1. Flytta dem 1 och 1. Inte roligt och tar tid.
2. Gå till Min Träning->Visa i lista. Markera de som ska ändras. Radera dem och starta träningsprogrammet på nytt, men
Quote from Lars Mörrby on 19 January 2008, 12:03Tack Anders.
Tack Anders.
Quote from Camilla Höög on 19 January 2008, 12:45Tyvärr så kunde jag inte ge något riktigt bra svar. Bara olika work-arounds.
Nog svårt att önska en sådan flytta-funktion från Olle eftersom det blir mycket specialfall och annorlunda hantering än hur det fungerar nu.
Tyvärr så kunde jag inte ge något riktigt bra svar. Bara olika work-arounds.
Nog svårt att önska en sådan flytta-funktion från Olle eftersom det blir mycket specialfall och annorlunda hantering än hur det fungerar nu.
Quote from Funbeat user on 19 January 2008, 12:57En fin Remmington och kalkerpapper fixar problemet med att kopiera.
En fin Remmington och kalkerpapper fixar problemet med att kopiera.