Quote from Guest on 10 February 2010, 19:40Hej, som nybliven och glad ägare till en 310XT så undrar jag om man kan ändra namnsättningen i klockan?
Det finns ju löpning och cykling i lite olika former och färger och sedan "annat".
Nu är det så att jag åker skidor med den, men räknar även med at
Hej, som nybliven och glad ägare till en 310XT så undrar jag om man kan ändra namnsättningen i klockan?
Det finns ju löpning och cykling i lite olika former och färger och sedan "annat".
Nu är det så att jag åker skidor med den, men räknar även med at
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 19:50Inte direkt i 310:an, men i datorn efter att du synkat över informationen.
Inte direkt i 310:an, men i datorn efter att du synkat över informationen.
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 19:18(Inte direkt i 310:an, men i datorn efter att du synkat över informationen. )
Hur menar du när du synkat den? Vilket program använder du då för att komma in i klockan?
Menar du alltså att man kan göra om En av dom 3 Bike som finns? Så iställe för Bike1
(Inte direkt i 310:an, men i datorn efter att du synkat över informationen. )
Hur menar du när du synkat den? Vilket program använder du då för att komma in i klockan?
Menar du alltså att man kan göra om En av dom 3 Bike som finns? Så iställe för Bike1
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 10:56Man kan byta till namn på andra sporter om man vill. tyvärr så är vissa aktiviteter dock låsta på namnet, men jag har själv bytt ut Bike2 och 3, om jag minns rätt.
Det är alltså direkt i klockan som jag bytt ut detta.
Instruktionen är inklippt från garm
Man kan byta till namn på andra sporter om man vill. tyvärr så är vissa aktiviteter dock låsta på namnet, men jag har själv bytt ut Bike2 och 3, om jag minns rätt.
Det är alltså direkt i klockan som jag bytt ut detta.
Instruktionen är inklippt från garm
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 16:45Tack Lina,
funkar klockrent och nu har jag flera olika sporter att leka med i denna dyrgrip till leksak.
(t+)
Tack Lina,
funkar klockrent och nu har jag flera olika sporter att leka med i denna dyrgrip till leksak.
(t+)
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 20:53Det fungerade för mig oxå. Bara en fråga vad har ni lagt in för sporter??
Jag som ska försöka genomföra klassikern Borde ju ha dom fyra grenarna men jag vet inte.
Det fungerade för mig oxå. Bara en fråga vad har ni lagt in för sporter??
Jag som ska försöka genomföra klassikern Borde ju ha dom fyra grenarna men jag vet inte.
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 13:55Ah, vad skönt att jag hittade den här tråden. 🙂 Eftersom jag kör engelska efter att enheten hängt sig och därefter inte haft problem så har jag i konsekvensens namn lagt in running, walking, inlines (borde kanske varit rollerblading, men men) och skall
Ah, vad skönt att jag hittade den här tråden. 🙂 Eftersom jag kör engelska efter att enheten hängt sig och därefter inte haft problem så har jag i konsekvensens namn lagt in running, walking, inlines (borde kanske varit rollerblading, men men) och skall