Quote from Guest on 19 August 2010, 10:14Hur gör man för att ändra x-axeln i ett diagram från att vara tid till sträcka?
Hur gör man för att ändra x-axeln i ett diagram från att vara tid till sträcka?
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 10:24(t+) på frågan. Jag har också letat efter den möjligheten - dock utan framgång...
(t+) på frågan. Jag har också letat efter den möjligheten - dock utan framgång...
Quote from Bjarne Lewin on 19 August 2010, 10:49Vilket diagram menar ni?!
Vilket diagram menar ni?!
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 16:16Jag avsåg iaf det diagrammet som skapas när man importerar passet från t.ex. en GPS-klocka eller pulsklocka som visar bl.a. puls och tempo över tiden. Man kan välja 2 olika saker att se på Y-axlarna och man kan välja hur mkt linjerna ska jämnas ut, men X-
Jag avsåg iaf det diagrammet som skapas när man importerar passet från t.ex. en GPS-klocka eller pulsklocka som visar bl.a. puls och tempo över tiden. Man kan välja 2 olika saker att se på Y-axlarna och man kan välja hur mkt linjerna ska jämnas ut, men X-
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 15:55Jag menar också det diagrammet där man kan se sin importerade träning i. Jag är intresserad av att kunna se puls och tempo vid olika ställen på mina pass.
Det är mer intressant att få reda på tempo och puls på specifika ställen än vid olika tidpunkter fö
Jag menar också det diagrammet där man kan se sin importerade träning i. Jag är intresserad av att kunna se puls och tempo vid olika ställen på mina pass.
Det är mer intressant att få reda på tempo och puls på specifika ställen än vid olika tidpunkter fö
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 15:58Det skulle jag också önska.
+ möjligheten att lägga två olika pass över varandra och det blir ju bara vettigt med distans på x-axeln.
Det skulle jag också önska.
+ möjligheten att lägga två olika pass över varandra och det blir ju bara vettigt med distans på x-axeln.
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 21:21Allt det där finns po Sporttracks. Men det är ju bara en träningsdagbok.
Här på Funbeat kan man ju skryta för andra om sin träning. 😉
Allt det där finns po Sporttracks. Men det är ju bara en träningsdagbok.
Här på Funbeat kan man ju skryta för andra om sin träning. 😉
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 08:53Det hade varit en jättebra funktion! Det är många som efterfrågar den, går den att införa?
Det hade varit en jättebra funktion! Det är många som efterfrågar den, går den att införa?
Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 17:31Även jag har letat efter den här men utan resultat.
Även jag har letat efter den här men utan resultat.
Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 19:53Håller med Stefan, jag har också saknat en funktion där jag kan jämföra två pass mot varandra i ett diagram. Det är ju kul att se om man har blivit snabbare på favorit rundan 😀
/Marie-Louise
Håller med Stefan, jag har också saknat en funktion där jag kan jämföra två pass mot varandra i ett diagram. Det är ju kul att se om man har blivit snabbare på favorit rundan 😀
/Marie-Louise