Quote from Guest on 9 September 2006, 17:45Jag inser att detta kan vara ganska svårt att justera men jag skulle gärna vilja att man kan ange tiden i minuter:sekunder och inte bara i hela minuter. En enkel lösning är att komplettera med ett fält "sekunder" snarare än att ändra datatyp på det befint
Jag inser att detta kan vara ganska svårt att justera men jag skulle gärna vilja att man kan ange tiden i minuter:sekunder och inte bara i hela minuter. En enkel lösning är att komplettera med ett fält "sekunder" snarare än att ändra datatyp på det befint
Quote from Magnus Ahlstrand on 9 September 2006, 17:55ja det saknar jag med!
ja det saknar jag med!
Quote from Urban Nilsson on 9 September 2006, 18:29Jag skriver den exakta tiden i kommentaren. Det funkar för mig i alla fall.
Jag skriver den exakta tiden i kommentaren. Det funkar för mig i alla fall.
Quote from Funbeat user on 9 September 2006, 19:45Jag skriver också den exakta tiden i kommentaren 🙂
Jag skriver också den exakta tiden i kommentaren 🙂
Quote from Magnus Ahlstrand on 9 September 2006, 22:44jag med, men det är inte samma sak alltid. Och man kan inte skapa diagram över sånt sen heller.
jag med, men det är inte samma sak alltid. Och man kan inte skapa diagram över sånt sen heller.