Quote from Guest on 19 September 2012, 19:29Kan någon vänlig själ påminna mig om var i den nya versionen jag kan söka fram alla träningar av en viss kategori och ändra dem? I det här fallet vill jag ändra i kommentarerna, men det borde ju gå bara jag får fram den där listan.
Kan någon vänlig själ påminna mig om var i den nya versionen jag kan söka fram alla träningar av en viss kategori och ändra dem? I det här fallet vill jag ändra i kommentarerna, men det borde ju gå bara jag får fram den där listan.
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 19:39under reporter skapa en med den längst ner på presets graphs. visa alla i listan eller vad den heter.
under inställningar för denna kan du lägg till en filter och visa bara en typ av träning
markera alla sedan klicka på
Visa funktioner för markerade t
under reporter skapa en med den längst ner på presets graphs. visa alla i listan eller vad den heter.
under inställningar för denna kan du lägg till en filter och visa bara en typ av träning
markera alla sedan klicka på
Visa funktioner för markerade t
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 19:42Här är en lista med alla dina spinningpass (om du har några sådana). Jag har filtrerat fram träningsformer som innehåller ordet "Spinn". Ändra filtret för andra träningsformer.
http://www.funbeat.se/l/eqKU
Här är en lista med alla dina spinningpass (om du har några sådana). Jag har filtrerat fram träningsformer som innehåller ordet "Spinn". Ändra filtret för andra träningsformer.
Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 10:34Det är verkligen suveränt att man kan skapa rapporter åt andra, ett stort steg framåt!
Det är verkligen suveränt att man kan skapa rapporter åt andra, ett stort steg framåt!
Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 19:24Tack, Michael! Det var vänligt....men nu har jag ju inga spinningpass då! Så det blir tomt. Har försökt att göra som Rykno säger, men jag har byggt om bland mina rapporter. Betyder det att man måste ändra tillbaka till standard för att åstadkomma listan?
Tack, Michael! Det var vänligt....men nu har jag ju inga spinningpass då! Så det blir tomt. Har försökt att göra som Rykno säger, men jag har byggt om bland mina rapporter. Betyder det att man måste ändra tillbaka till standard för att åstadkomma listan?
Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 19:27Och jag vill alltså inte byta namn på själva passen, trodde jag hade förklarat det, utan lägga till något i kommentarerna till passen. Men jag tror alltså att det bästa sättet att hitta alla av samma kategori är att generera den där listan och sedan gå in
Och jag vill alltså inte byta namn på själva passen, trodde jag hade förklarat det, utan lägga till något i kommentarerna till passen. Men jag tror alltså att det bästa sättet att hitta alla av samma kategori är att generera den där listan och sedan gå in
Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 22:40Jag trodde du vill ändra en vis träning till något annat.
Här kan du ser din träning som en lista
http://www.funbeat.se/l/eqRd
Vill du bara ser en vis typ få du lägg till en filter
Jag trodde du vill ändra en vis träning till något annat.
Här kan du ser din träning som en lista
Vill du bara ser en vis typ få du lägg till en filter
Quote from Funbeat user on 22 September 2012, 19:14Stort tack för hjälpen!!!!
Stort tack för hjälpen!!!!